וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האימות: המפעל שנבחרת אנגליה לא מצליחה לכבוש בו

שבעה משמונת המשחקים האחרונים בהם הבריטים לא הבקיעו היו בליגת האומות. סאות'גייט: "תלויים מאוד בקיין ובסטרלינג, מדאיג"

נבחרת אנגליה נותרה ללא ניצחון בתום שלושה מחזורים בליגת האומות, לאחר שנפרדה מאיטליה ב-0:0 בשחזור גמר היורו אמש (שבת) באצטדיונה הביתי של וולבס. הבריטים עומדים על מאזן עגמומי למדי של שתי נקודות ושער זכות אחד בשלושה משחקים, והמנג'ר גארת' סאות'גייט הצביע על הסיבה העיקרית לבעיה כשהתראיין בסיום המשחק.

סאות'גייט, שהציב את טמי אברהם בחוד ההתקפה במקומו של הארי קיין, הודה: "אנחנו מאוד מאוד תלויים בהארי ובראחים (סטרלינג) מבחינת כיבוש שערים כרגע, וזה מדאיג. אנחנו ממשיכים לעבוד במטרה להכניס כדורים לשטחים הנכונים, אבל איכות הפעולות בקרבת השער היא קריטית, ולמען האמת חסרה לנו קצת חדות באזורים האלה בשלושת המשחקים האחרונים".

ראחים סטרלינג במדי נבחרת אנגליה. Sebastian Frej/MB Media, GettyImages
אנגליה תלויה בו, והפעם הוא לא מצא את הרשת. סטרלינג/GettyImages, Sebastian Frej/MB Media

צפו בסיכום אירועי היום מהעולם

תיקתקנו, סיכום אירועי יום שבת, 11 ביוני/ספורט1

למעשה, אנגליה סובלת במיוחד בליגת האומות, שאולי צריכה להיקרא "ליגת האימות" במקרה של סאות'גייט ושחקניו: כל שבעת המשחקים האחרונים שבהם אנגליה לא מצאה את הרשת היו במסגרת הזו. בסגל הנוכחי, לכל שחקני ההתקפה ששמם אינו הארי קיין או ראחים סטרלינג יש 18 שערים במצטבר, ולמרות שג'ק גריליש פתח אמש כפי שציפו מרבית האוהדים, וגם סטרלינג עצמו שיחק 79 דקות לפני שהוחלף על ידי בוקאיו סאקה, זה נגמר בתיקו משמים.

"לג'ק יש את השליטה בכדור שמלחיצה את את היריבות. אני חושב שהיה לו רק ניסיון אחד למסגרת היום, וזה מחזיר לאותה הנקודה: הארי וראחים הם היחידים שכובשים בעקביות נכון להיום", חזר על עצמו סאות'גייט, "זה תחום שאנחנו חייבים להשתפר בו אם אנחנו רוצים להתקדם".

עוד בוואלה! ספורט

אנגליה ואיטליה נפרדו ב-0:0, ממפיס מנע מהולנד קאמבק מול פולין

לכתבה המלאה
פדריקו גאטי שחקן נבחרת איטליה עולה למגרש. Claudio Villa, GettyImages
הרשים בהופעת הבכורה. פדריקו גאטי/GettyImages, Claudio Villa

באיטליה, לעומת זאת, הסתכלו על התיקו המאופס במבט אופטימי יותר, בעיקר לנוכח העובדה שהאזורי עלתה בהרכב הצעיר ביותר בעידן רוברטו מאנצ'יני, עם ממוצע גילאים שעבר במעט את ה-25. מי שהרשים היה הבלם פדריקו גאטי, שבאופן מפתיע זכה בחולצת ההרכב למרות שמעולם לא שיחק בליגה האיטלקית הבכירה. גאטי בן ה-23 אמור להצטרף בעונה הקרובה ליובנטוס, שרכשה אותו בחודש ינואר האחרון מפרוזינונה תמורת 5.5 מיליון יורו. אמש הוא רשם יותר תיקולים, הרחקות ויירוטים מכל שחקן אחר בנבחרת איטליה.

"היו לנו מצבים, אולי יותר מאשר לאנגליה. באופן כללי זו הייתה הופעה טובה, בהתחשב בנסיבות הלא קלות", אמר מאנצ'יני לאחר המשחק. "יש לנו המון מקום לשיפור, במיוחד בהתקפה. חייבים לכבוש ממצבים כאלה". סנדרו טונאלי, שרשם את אחת ההחמצות הגדולות עליהן הצטער מאנצ'יני, הוסיף: "בעטתי עם החלק המלא, במצבים כאלה עדיף לסובב קצת. ראיתי שהשוער רץ לכיווני, אז הייתי חייב לשחרר בעיטה וחיפשתי את הפינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully