וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פריז סן ז'רמן תאפשר לזידאן לאמן את נבחרת צרפת במקביל"

דיווח: המאמן השתכנע לחתום לשלוש עונות במועדון מעיר האורות, שלא ימנע ממנו להחליף את דשאן אם יקבל הצעה. ירוויח כ-25 מיליון יורו

תקציר: אוסטריה - צרפת 1:1/ספורט1

אם להסתמך על הדיווח שפורסם אמש (שבת) ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני, מסתמן שפריז סן ז'רמן מצאה את הדרך לשכנע את זינדין זידאן להפוך למאמן החדש שלה. מאוריסיו פוצ'טינו טרם קיבל הודעת פיטורים רשמית, אולם בספרד בטוחים שאקס ריאל מדריד ידריך את הקבוצה מעיר האורות החל מהעונה הקרובה.

מאוריסיו פוצ'טינו, זינדין זידאן. Etsuo Hara, GettyImages
זה שבא, וזה שהולך. זידאן ופוצ'טינו/GettyImages, Etsuo Hara

כידוע, אחד המכשולים שעמדו בדרכה של פ.ס.ז' להחתמת "זיזו" היא העובדה שהמאמן לוטש עיניים לעבר המשרה של דידייה דשאן, שיפנה את מקומו על הקווים של נבחרת צרפת בתום המונדיאל בקטאר. אלא שלפי הדיווח הטרי, "במקרה שזידאן יקבל הצעה מההתאחדות הצרפתית להחליף את דשאן אחרי המונדיאל, במועדון מפריז יאפשרו לו לבצע את שני התפקידים במקביל".

תחת הסכם זה, שנסגר בפגישה האחרונה בין זידאן לאמיר קטאר המחזיק בבעלות על פריז סן ז'רמן, המאמן יחתום לשלוש עונות וירוויח כ-25 מיליון יורו לעונה. בדיווח צוין כי אם לא יהיו הפתעות, ההכרזה על מינויו צפויה לקרות בסוף החודש וזידאן ידריך את ליאונל מסי, קיליאן אמבפה ויתר הכוכבים של אלופת צרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully