וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברטיני ומארי בגמר טורניר שטוטגרט, סיפור סינדרלה בדן בוש

האיטלקי (10 בעולם) המשיך את הקאמבק שלו, הבריטי הדיח את קיריוס. בהולנד הדהים ואן רייטהובן מהמקום ה-205 את אוז'ה עליאסים (9) ויפגוש בגמר את מדבדב (2)

תקציר ניצחונו של מתאו ברטיני בחצי גמר טורניר שטוטגרט/ספורט1

מתאו ברטיני, הטניסאי האיטלקי שהחמיץ את כל עונת החימר בגלל פציעה בידו הימנית, המשיך היום (שבת) את הקאמבק שלו עם העפלה לגמר טורניר שטוטגרט. המדורג 10 בעולם, שגם אם יזכה בטורניר הזה ולאחר מכן בקווינס ואפילו בווימבלדון ייצא מהטופ 20 לאור הנקודות שאיבד בשלושת החודשים הללו. בחצי הגמר הוא נזקק לשני שוברי שוויון כדי לנצח 6:7 (7), 6:7 (5) את אוסקר אוטה הגרמני (61), במשחק נטול שבירות שבו חבט 18 אייסים על הדשא. "המטרה שלי הייתה להגיע לגמר, אני שמח שזו היכולת שלי אחרי כמה חודשים בחוץ בעקבות הניתוח המשמעותי הראשון בקריירה", אמר.

מתאו ברטיני טניסאי איטלקי. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
בלי שבירות. מתאו ברטיני/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

ברטיני רוצה זכייה שנייה בשטוטגרט אחרי שחגג שם ב-2019 ויריבו בגמר יהיה הבריטי הוותיק אנדי מארי (68), שנראה טוב על הדשא וניצח 6:7 (5), 2:6 את ניק קיריוס (78). היווני עוד היה בעניינים במערכה הראשונה שהוכרעה גם בשובר שוויון אחרי שלא היו שבירות, אבל במערכה השנייה נשבר פעמיים ונוצח. מארי עלה לגמר שני השנה ואם ינצח את ברטיני גם צפוי להיות מדורג בווימבלדון.

עוד בוואלה!

"אם רוכב אופניים היה מקבל טיפול כמו נדאל, היו קוראים לו מסומם"

לכתבה המלאה

צפו בתקציר ניצחונו של אנדי מארי

תקציר ניצחונו של אנדי מארי בחצי גמר טורניר שטוטגרט/ספורט1

הפתעה גדולה הייתה בטורניר דן בוש, שם המקומי האלמוני טים ואן רייטהובן (205 בעולם) הדהים את פליקס אוז'ה עליאסים הקנדי כשניצח אותו 3:6, 6:1, 6:7 (5) בחצי הגמר. ואן רייטהובן בן ה-25 ניצח לפני כן את טיילור פריץ המדורג 14 וכעת הדיח את המדורג תשיעי בעולם, לפני הגמר מול מספר 1 העתידי דניל מדבדב. עד השבוע הוא מעולם לא נכנס להגרלה מרכזית בסבב ה-ATP וכעת יוכל לקפוץ למקום ה-106 בעולם (אם ינצח בגמר) או לפחות למקום ה-139 (אם יפסיד).

טים ואן רייטהובן טניסאי הולנדי. BSR Agency, GettyImages
צץ משום מקום. טים ואן רייטהובן/GettyImages, BSR Agency

מחצי הגמר השני, עלה כאמור מדבדב (2) שניצח 5:7, 5:7 את הצרפתי הוותיק אדריאן מנארינו (70) אחרי כמעט שעתיים של התמודדות. הרוסי שבר שלוש פעמים מול שתי שבירות של יריבו במערכה הראשונה, והוסיף שתי שבירות מול אחת בשנייה כדי להשיג הכרעה. מנארינו עדיין מוביל 2:3 במפגשים בין השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully