וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבצורת של גריזמן והתלות באמבפה: צרפת מודאגת

כוכב פריז סן ז'רמן הציל מהפסד לאוסטריה, אך אלופת העולם עם שני ניצחונות בתשעה משחקים ושחקן אתלטיקו מדריד לא פוגע: "אנחנו סומכים עליו", הרגיע פבאר

תקציר: אוסטריה - צרפת 1:1/ספורט1

פחות מחצי שנה למונדיאל שאליו תגיע במטרה להגן על תואר אלופת העולם, נבחרת צרפת המשיכה אמש (שישי) לקרטע כשסיימה משחק שלישי רצוף ללא ניצחון, בתום 1:1 מול אוסטריה שהשאיר אותה עם שתי נקודות בלבד מתשע אפשריות בליגת האומות. קיליאן אמבפה, שעלה כמחליף, חילץ את הטריקולור מהפסד עם שער שוויון בדקה ה-83, לאחר שאנדראס ויימן כבש לזכות המארחת.

הנבחרת של דידייה דשאן אמנם הבקיעה בכל 23 המשחקים האחרונים שלה, הרצף הטוב ביותר בתולדותיה, ומאז 2006 לא רשמה רצף טוב יותר של משחקי חוץ ללא הפסד (עומדת על 14 כעת, כולל 10 ניצחונות), אבל התוצאות מדאיגות: צרפת ניצחה רק בשניים מתשעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן. רויטרס
רצף תוצאות מדאיג. דשאן/רויטרס

בין הבעיות של הכחולים אפשר למצוא את התלות באמבפה וקארים בנזמה, שאחראים ל-14 מ-18 השערים האחרונים שכבשה הנבחרת, אך מי שיכולתו מטרידה יותר מכולם הוא אנטואן גריזמן. אחד מכוכבי הזכייה בגביע העולם ברוסיה, שהרוויח ביושר את מעמדו כ"באנקר" בהרכב של דשאן, סופר כבר 1387 דקות ללא שער באתלטיקו מדריד ובצרפת: בחישוב פשוט, יותר מ-15 משחקים ברציפות שגריזמן לא מוצא את הרשת.

"הוא לא בכושר הכי טוב שלו, רואים את זה במשחק שלו", הודה דשאן בנוגע לגריזמן. המגן בנז'מן פבאר יצא להגנת חברו: "אנטואן שחקן נהדר, נכון שהוא לא כבש כבר כמה משחקים - אבל זה כלום. אנחנו סומכים עליו. אני בטוח שהוא יחזור לעצמו בקרוב". בנזמה הוסיף: "אני לא כאן כדי לשפוט. מה שחשוב זה שהוא ממשיך לעבוד, מתישהו הוא יבקיע, אני מקווה בשביל כולנו שזה יקרה כבר במשחק הבא, אבל לא צריך להסתכל רק על זה כי הוא עושה המון מהלכים בהגנה ועוזר לקבוצה. כל הגדולים התמודדו עם דבר כזה - זידאן, כריסטיאנו רונאלדו".

עוד בוואלה! ספורט

עוד נקודה למחשבה: אמבפה מנע מצרפת הפסד ב-1:1 באוסטריה

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה, חלוץ נבחרת צרפת. JOE KLAMAR, GettyImages
צרפת תלויה בו מדי. אמבפה/GettyImages, JOE KLAMAR

אמבפה, שלא פתח אמש בגלל כאבים בברך והיה זה שהחליף את גריזמן, מעורב בחמישה שערים (שלושה כיבושים ושני בישולים) בחמש הופעותיו האחרונות במדים הלאומיים, והעלה את מאזנו ל-27 שערים בנבחרת. "אם לא הצלה בנס של השוער שלהם, הוא היה כובש צמד", אמר דשאן, "הייתי מעדיף לשתף אותו מההתחלה, אבל זה לא התאפשר". גם פבאר התייחס לשינוי שהביא כוכב פריז סן ז'רמן: "ברור שהוא שחקן גדול, הוא עשה את ההבדל מיד ואנחנו שמחים שהוא בכושר טוב למרות הבעיה בברך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully