וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון: "ניצחון ענק על נבחרת עם כוכבים מאנגליה ואיטליה"

עודכן לאחרונה: 11.6.2022 / 0:18

כוכב ה-1:2 של ישראל באלבניה הוסיף: "לא יודע אם זה המשחק הכי טוב שלי בנבחרת". חזן: "וייסמן ודאבור יכולים לשחק יחד". דסה: "המטרה הייתה מלכתחילה לסיים במקום הראשון בבית"

נבחרת ישראל רשמה הערב (שישי) את הניצחון הראשון שלה בקמפיין ליגת האומות 2022/3. ישראל הצליחה לחזור מפיגור ל-1:2 באלבניה בזכות צמד של מנור סולומון, שכבש שער אחד ענק בדקה ה-57, והוסיף עוד אחד בדקה ה-73. ארמנדו ברויה סידר לאלבנים יתרון מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל לא מנע מהם הפסד והם עם נקודה אחרי שני משחקים, אחת פחות מאיסלנד ושלוש פחות מישראל, שיכולה להתקרב מאוד להבטחת המקום הראשון אם תנצח באיסלנד בשני.

אלון חזן מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
קאמבק גדול אחרי מחצית שנייה טובה. חזן/רויטרס

מאמן ישראל אלון חזן אמר אחרי המשחק: "לא יכולת של איש אחד, אלא של קבוצה שדחפה את מנור קדימה. הוא יודע להביא את המספרים. ספגנו שער רגע לפני הירידה אל המחצית וגילינו אופי, גם במשחק הקודם גילינו אופי. במחצית השנייה שיחקנו טוב, הכתבנו את הקצב, הגענו למצבים וההגבהות שלהם בסיום היו מהלכים של ייאוש. חשבתי שספורי וג'אבר יכולים לעשות את הפעולות וללכת קדימה. זה משחק טוב של כל הנבחרת, שעבדה טוב ביחד. יצרנו את המצבים וידענו להתגונן בצורה טובה. ידענו לעשות את הסגירות גם בצורה טובה, אלה שלוש נקודות חשובות מאוד".

חזן המשיך: "הזדמנות טובה למסור לאשתי שבת שלום כי אני לא מדבר בטלפון בשבת. לגבי יוסי בניון, אנחנו עושים הכול ביחד, ואני שמח שהוא איתי. העבודה טובה, השחקנים מתנהגים בצורה מצוינת, חברים. הייתה פה אווירה חמה והצלחנו להתמודד עם זה".

על דאבור ושון וייסמן: "הם יכולים לשחק ביחד, זה בהתאם למה שהמשחק דורש. היה לנו צורך בשחקן כמו מונס, שיודע להחזיק את הכדור ברגל. יכולנו גם לכבוש את השער השלישי, אבל אני לא גרידי, העיקר שלוש הנקודות. עכשיו ננוח וממחר נתארגן למשימה הבאה". על דאבור: "אני לא מתייחס לכלום. מונס עשה הכול כדי להעמיד את עצמו לרשות הנבחרת. כל שחקן שמתנהל בנבחרת כמוהו חיוני מאוד. כל זמן שמונס עושה את הדברים בצורה טובה, הוא פה ואני לא מוציא אף אחד מהנבחרת".

עוד בוואלה!

מטוס סילון: מנור סולומון הוליך את ישראל ל-1:2 באלבניה

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת ישראל, מנור סולומון, לפני שחקן נבחרת אלבניה, כריסטיאן אסלאני. אודי ציטיאט
השאיר אבק לאלבנים/אודי ציטיאט

כוכב הניצחון, מנור סולומון, אמר: "ניצחון ענק. על הנייר אלבניה נבחרת יותר טובה מאיתנו, זו נבחרת נהדרת עם שחקנים אדירים שמשחקים בפרמיירליג ובסרייה A. משחק קשה באצטדיון מאוד ביתי. פיגרנו למרות ששיחקנו טוב, אבל ידענו להפוך. בתחילת הקמפיין אמרנו שאנחנו רוצים לבוא לכל משחק, ללחוץ ולנצח, וראיתם את זה היום".

סולומון הוסיף: "אני שמח שעזרתי לנבחרת לנצח. לא יודע אם זה המשחק הכי טוב שלי בנבחרת - היו לי עוד משחקים טובים. לא כבשתי מאז המשחק האחרון בשחטאר ואני שמח לעשות את זה, אבל אני בעיקר שמח שלקחנו שלוש נקודות. העתיד שלי? תדעו אחרי הנבחרת. החודשים האחרונים היו תקופה לא קלה, אבל עבדתי הכי קשה כדי להגיע לרגע הזה מוכן".

שחקני נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
חגיגות כחול-לבן בטיראנה/אודי ציטיאט

רמזי ספורי, שנכנס במחצית ובעט את הבעיטה שהובילה אל השער השני, אמר: "שמח על הניצחון, עשיתי את הדברים שאני יודע לעשות ובאתי לידי ביטוי אז אני מרוצה. אני שמח שהצלחתי לשנות את המשחק מבחינה מקצועית וזהו, ממשיכים הלאה. אלון דיבר איתי לפני המשחק ואמר שהוא מאמין בי ולא משנה אם אפתח או לא. להגיע לנבחרת זו זכות ובונוס. כשאתה טוב בקבוצה שלך ומקבל הכרה גם בנבחרת זה בונוס לקריירה. אני ממשיך לעבוד קשה וממתין בסבלנות להזדמנות שלי. מנור סולומון שחקן אירופי לכל דבר, כולם יודעים מה הוא יכול לעשות במגרש, כישרון אדיר. אני שמח לשתף איתו פעולה".

הקפטן אלי דסה: "במחצית הייתה תחשוה שאנחנו יורדים עם ניצחון. היה משחק טוב, גם אלה שעלו מהספסל. לא סתם אלון אמר אתמול שבאנו לקחת שלוש נקודות ולא אחת. המטרה הייתה מלכתחילה לסיים במקום הראשון בבית. נצא גם לאיסלנד כדי לנצח. השחקנים החסרים לא פה, אבל תומכים מרחוק והם מאחורינו".

המשחקים שנותרו בבית ב', דרג ב'

13.6, איסלנד - ישראל
24.9, ישראל - אלבניה
27.9, אלבניה - איסלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully