וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת פסקואל על סף סגירה, צפוי לחתום לשלוש שנים במכבי תל אביב

10.6.2022 / 12:46

המאמן הספרדי קרוב מאוד ליציאה מהחוזה שלו בזניט סנט פטרסבורג, הצהובים מתכננים להחתימו לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. אם אכן יגיע, צפוי להביא פסקואל עמו את עוזרו איניגו סורסאנו ואולי מספר שחקנים מרוסיה

תקציר הניצחון של פנרבחצ'ה על אנאדולו אפס במשחק השני של סדרת הגמר בטורקיה/ספורט1

עסקת צ'אבי פסקוואל למכבי תל אביב על סף סגירה. המאמן נמצא בשלבי סיום של יציאתו מזניט סנט פטרסבורג והצהובים יחתימו אותו על חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית. פסקואל יביא איתו מזניט את עוזרו הספרדי איניגו סורסאנו. המאמן צפוי לנסות להביא עמו מרוסיה מספר שחקנים, כשעם סגירת העסקה מכבי תל אביב תתקדם לעבר החתמת שחקנים.

כזכור, בקבוצה שהודחה על ידי בני הרצליה בחצי גמר הפלייאוף ממתינים לתשובתו הסופית של פסקואל על מנת להתחיל לנוע בשוק השחקנים, כשההערכה שעם מינוי מאמן תתחיל מסכת של החתמות.

מאמן פנאתינייקוס צ'אבי פסקואל. GettyImages
צפוי להביא עמו את עוזרו ומספר שחקנים. פסקואל/GettyImages

צ'אבי פסקואל החל את קריירת האימון שלו בליגות הנמוכות בספרד בתחילת שנות ה-90, וב-2008 מונה למאמנה הראשי של ברצלונה לאחר ארבע שנים כעוזר ומאמן קבוצת המילואים. בשנותיו כמאמן הקטלאנים זכה עמם בארבע אליפויות ספרד, שלוש פעמים בגביע המלך הספרדי ופעם אחת ביורוליג (2009/10). בין 2016 ל-2018 אימן את פנאתינייקוס, הגיע איתה פעמיים לרבע גמר היורוליג וזכה בשתי אליפויות ובגביע ביוון, על חשבונם של יאניס ספרופולוס ואולימפיאקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully