וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט מצ'אדו חתם בהפועל אילת: "יתרום במטרה לחזור לצמרת הטבלה"

10.6.2022 / 16:32

הגארד הברזילאי - אמריקאי הפך לחיזוק הראשון של אריאל בית הלחמי לקראת העונה הבאה. שיחק בעבר בגולדן סטייט ווריירס

חגיגות האליפות של הפועל חולון/דני מרון

חיזוק זר ראשון לקראת העונה הבאה - הפועל אילת הודיעה היום (שישי) כי החתימה את הגארד הברזילאי - אמריקאי סקוט מצ'אדו. שחקן הרכש צפוי להיות הרכז המוביל של הדרומיים, כשמי שאמור לגבות אותו הוא הרכז המקומי עידו הראל שיקודם ברוטציה כחלק מהרצון של הדרומיים לחזק את הזהות המקומית ומחלקת הנוער.

המאמן אריאל בית הלחמי אמר לאחר החתימה: "אנחנו שמחים מאוד על ההחתמה של מצ'אדו. סקוט שחקן מנוסה, איכותי ובעל אישיות נהדרת ואני בטוח שיתרום רבות לקבוצה במטרה להחזיר את אילת למקומה הטבעי בצמרת הטבלה".

הכדורסלן סקוט מצ'אדו. Steve Bell, GettyImages
יחזק את הקבוצה של בית הלחמי. מצ'אדו/GettyImages, Steve Bell

הסגל של אריאל בית הלחמי לקראת העונה הבאה כולל נכון לעכשיו את בן קרטר וקייסי פראתר שחוזרים מפציעה משמעותית וחתומים מהעונה שעברה, נועם אביבי שהאריך את חוזהו והראל הצעיר. מירון רוינה נמצא במגעים להארכת חוזהו גם כן.

לאחר שלא נבחר בדראפט 2012/13 שיחק מצ'אדו בליגת הקיץ של ה-NBA במדי יוסטון רוקטס ומשם עבר לריו גארנדה ואלי וייפרס מליגת הפיתוח. ב-2013 חתם לחוזה של עשרה ימים עם גולדן סטייט ווריירס ובסופו של דבר קיבל חוזה עד סיוום העונה. ב-2014 שיחק בווילרבאן, ומאז נדד בין קבוצות באירופה, אוסטרליה, ליגת הפיתוח וחוזים זמניים ב-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully