וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להעברה מעניינת ביורוליג: ג'ורדן מיקי מתקרב לחתימה בווירטוס בולוניה

10.6.2022 / 8:34

מחזיקת היורוקאפ נמצאת במשא ומתן מתקדם עם שחקן הפנים האמריקאי, שעוזב את זניט סנט פטרסבורג והעדיף את האיטלקים על פני פנרבחצ'ה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.6/ספורט1

ג'ורדן מיקי חגג השבוע זכייה באליפות ה-VTB עם זניט סנט פטרסבורג, לאחר שהשתכנע להישאר ברוסיה על אף המלחמה. אלא שבעונה הבאה הוא יעבור ליעד חדש: שחקן הפנים האמריקאי מתקרב לחתימה בווירטוס בולוניה.

ג'ורדן מיקי שחקן זניט סנט פטרסבורג. BSR Agency, GettyImages
בקרוב באיטליה? מיקי/GettyImages, BSR Agency

מיקי (28, 2.03) ימשיך לעונה חמישית ביורוליג, אחרי שהופיע בשתי קדנציות בחימקי מוסקבה, וביניהן שיחק גם בריאל מדריד. בעונה החולפת הוא העמיד ממוצעים של 10.5 נקודות ו-4.3 ריבאונדים תחת צ'אבי פסקואל בזניט.

פנרבחצ'ה, שעומדת ככל הנראה לאבד את יאן וסלי לטובת ברצלונה, רצתה את מיקי והייתה איתו במשא ומתן, אולם הוא בחר באופציה האיטלקית. בולוניה זכתה ביורוקאפ ותחזור לבמה המרכזית אחרי 14 שנים. בווירטוס מקווים שמיקי יחבור לטוקו שנגליה, שקיבל הצעה מפתה להאריך את חוזהו.

עוד בוואלה!

במכבי תל אביב מאמינים: "עסקת פסקואל לא תיפול על כסף"

לכתבה המלאה
סרג' איבקה, שחקן מילווקי באקס. John Fisher, GettyImages
יחזור לאירופה? איבקה/GettyImages, John Fisher

שחקן פנים נוסף שנמצא על הכוונת של בולוניה הוא סרג' איבקה. הסנטר הקונגולזי/ספרדי סיים לאחרונה חוזה במילווקי באקס והפך לשחקן חופשי, ועל פי דיווח ב"טוטוספורט" האיטלקי הוא "בקשה אישית" של המאמן סרג'יו סקאריולו. השניים שיתפו פעולה בעבר בנבחרת ספרד ובטורונטו ראפטורס, שם האיטלקי שימש כעוזר מאמן כאשר הקנדים זכו באליפות NBA היסטורית ב-2019.

איבקה בן ה-32 חווה העונה ירידה גדולה במספריו כאשר קלע 6.8 נקודות בממוצע למשחק לעומת 11.1 נקודות בעונה שלפני כן. אם אכן יגיע לארץ המגף, זו לא תהיה הפעם הראשונה בה איבקה משחק ביורוליג. במהלך השביתה ב-NBA בשנת 2011, איבקה שיחק תקופה קצרה בריאל מדריד, וכאשר העונה בארצות הברית נפתחה הוא חזר לאוקלהומה סיטי ת'אנדר והגיע עימה לגמר ה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully