וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מאמינים: "עסקת פסקואל לא תיפול על כסף"

עודכן לאחרונה: 9.6.2022 / 9:31

הצהובים ממתינים לתשובה מהספרדי, כאשר בניית הסגל תקועה בגלל סאגת מינוי המאמן: "עושים מאמצים גדולים מאוד בכיוון שלו". פסקואל יצטרך להכריע אם לעזוב את זניט בה הוא חתום לשנתיים הבאות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.6/ספורט1

שמונה ימים מאז סיום העונה שלה, למכבי תל אביב עדיין אין מאמן לעונה הבאה, אך רף האופטימיות במועדון לגבי מינויו של צ'אבי פסקואל עולה. הצהובים מחכים לתשובה סופית של המאמן הספרדי, שכזאת אמורה להגיע בקרוב, אך הלחצים שהופעלו עליו ועל נציגיו גורמים למכבי תחושה שהוא זה שיעמוד על הקווים בעונה הקרובה.

"בכל הנוגע לפן הכספי, אנחנו עושים מאמצים גדולים מאוד בכיוון שלו", אמר אחד מאנשי מכבי הבוקר (חמישי), "לא מאמינים שזה ייפול בסופו של דבר על כסף. מה שכן יכול להפיל את זה הוא הרצון של צ'אבי להישאר בסנט פטרסבורג. הוא מאוד מחובר לאנשים שם, ואנחנו מבינים ומעריכים את זה שיש לו מחויבות כלפיהם".

צ'אבי פסקוואל מאמן זניט סנט פטרסבורג. רויטרס
במכבי תל אביב ממשיכים להמתין לו. צ'אבי פסקואל/רויטרס

בגזרה אחרת, בקבוצה ימתינו עד לתשובתו הסופית של פסקואל על מנת להתחיל לנוע בשוק השחקנים, כשההערכה שעם מינוי מאמן תתחיל מסכת של החתמות. אנטה ז'יז'יץ' כבר סיכם את תנאיו באנאדולו אפס ויעזוב, כשמכבי תקבל פיצוי של כ-100 אלף דולר מהעסקה. שני שחקנים בלבד מהזרים הם בגדר סימן שאלה - סקוטי ווילבקין וקינן אוואנס, כשלגבי אוואנס הצהובים צריכים לקבל החלטה האם הם מעוניינים להמשיך איתו או לא, וההחלטה היא לא סופית. כל שאר השחקנים הזרים לא ימשיכו.

ווילבקין עצמו העביר מסר כי הוא מתלבט ויבחן את האפשרויות שעומדות בפניו, למרות שהוא מחזיק בחוזה מובטח בקבוצה. התחושה בקרב שני הצדדים כי קיים מיצוי של הקשר, וכי אם תבוא הצעה שתספק את הצהובים מבחינת פיצוי, הם יסכימו לשחררו. עם זאת, ייתכן שמינוי של מאמן בכיר בדמותו של פסקואל עשויה לטרוף את הקלפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully