וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים: "זינדין זידאן סיכם בפריז סן ז'רמן". סוכנו מכחיש

עודכן לאחרונה: 10.6.2022 / 18:27

בצרפת פורסם כי הושג הסכם בין האלופה למאמן ריאל מדריד לשעבר. נונייס על סף מעבר לליברפול, שעשויה למכור קשר למנצ'סטר יונייטד. סרג'י רוברטו חתם על הארכת חוזה בברצלונה

מערכת וואלה!

העברות

* לצד הדיווחים על מינויו הצפוי של זינדין זידאן למאמן הקבוצה, פריז סן ז'רמן הכריזה באופן רשמי על צירופו של לואיס קמפוס ביותר יועץ לענייני כדורגל. בשניים מתפקידיו הקודמים, מונאקו וליל, הפורטוגלי היה זה שהניח את התשתית למסע של השתיים לזכייה באליפות צרפת. עם חתימתו אמר קמפוס: "אני מאוד שמח לחתום בפריז סן ז'רמן, אותה אני מגדיר כמועדון הכי שאפתן ומרגש בעולם הכדורגל".

* שוער בוכום, שרשמה עונה טובה מאוד בבונדסליגה, מנואל רימן האריך את החוזה בקבוצה עד 2025.

* חוזה כזה לא רואים בכל יום: לבנטה הודיעה כי פפלו בן ה-23 האריך את חוזהו במועדון לעשר שנים. הקשר שחתום כעת עד 2032 ינסה לסייע לקבוצה לחזור לליגת הבכירה בספרד אחרי שנשרה השנה לליגת המשנה.

* סרג'י רוברטו חתם על הארכת חוזהו בברצלונה לשנה נוספת. הקשר בן ה-30, כך על פי הדיווחים, קיצץ את שכרו ב-60 אחוז כדי להישאר במועדון והוא ימשיך לשמש כאחד הקטפנים. לאחר החתימה על החוזה הוא תועד מחוץ למשרדי ברצלונה ואמר לתקשורת שהוא "שמח מאוד".

* העולה החדשה לבונדסליגה שאלקה שאלה את הקשר טום קראוס מר.ב. לייפציג. קראוס בן ה-20, שחקן הנבחרת הצעירה של גרמניה, בילה את שתי העונות האחרונות כמושאל בנירנברג ועכשיו ישחק בליגה הבכירה.

שמועות

* בניגוד לטענות נשיא המועדון על כך שגארת' בייל הוצע לו, הכוכב הוולשי הבהיר: "לא אשחק בחטאפה".

* באתר של תחנת הרדיו Europe 1 פורסם כי הושגה הסכמה בין זינדין זידאן לבין פריז סן ז'רמן, וכי הצרפתי יחליף בתפקיד המאמן את מאוריסיו פוצ'טינו, שצפוי לעזוב בעקבות לאונרדו. הידיעה עלתה לאחר מכן באתרים רבים, אולם אלן מיליאצ'ו, סוכנו של זידאן, הכחיש: "אני אפילו לא משוכנע שאמיר קטאר רוצה את זידאן. לא אני ולא זינדין זידאן קיבלנו הצעה מבעלי פריז סן ז'רמן".

* ב"גאזטה" דווח כי סימונה אינזאגי נחוש להחזיר את רומלו לוקאקו לאינטר. עד כה נטען כי המילאנזים יוכלו לצרף את האקס שנמכר לצ'לסי לפני כשנה רק בעסקת השאלה, ובמועדון מפנטזים על טריו הקתפי שכולל את הבלגי, לאוטרו מרטינס ופאולו דיבאלה שקיבל הצעה מהמועדון. במועדון יצטרכו להיפרד מאדין דז'קו כדי שיוכלו להגשים את משאלת ליבם.

* העיתונאי אלכס קרוק פרסם כי מנצ'סטר יונייטד שוקלת לפנות ליריבה המרה ליברפול כדי להחתים את אלכס אוקסלייד צ'מברליין, שעל פי הדיווח רוצה לעזוב את אנפילד. לאנגלי נותרה עוד שנה אחת בחוזה והשדים האדומים ירצו להביאו אם קבוצתו הנוכחית תסכים למכור אותו עבור 10 מיליון פאונד.

* דרווין נונייס עשוי לחתום רשמית בליברפול עוד היום. על פי דיווח באורוגוואי, חלוץ בנפיקה "סיכם את כל תנאיו וישחק בעונה הבאה תחת יורגן קלופ". המועדונים על סף סיכום העסקה, שבמסגרתה תשלם ליברפול לבנפיקה כ-80 מיליון יורו ו-20 מיליון יורו נוספים עשויים לעבור בהתאם להישגי המועדון והשחקן.

* כשנותרה עוד שנה אחת בלבד להסכם, קאלידו קוליבאלי לא צפוי לחתום על חוזה חדש בנאפולי ועשוי להימכר הקיץ. התכולים דורשים 40 מיליון יורו ועל פי "הגאזטה" צ'לסי ופריז סן ז'רמן מעוניינות בו.

רומלו לוקאקו צ'לסי. רויטרס
יחזור לאקסית אחרי שנה בלבד? לוקאקו/רויטרס

* ריאל מדריד מעוניינת במגן צ'לסי ריס ג'יימס, שטרם פתח במו"מ על הארכת חוזהו בסטמפורד ברידג'. לג'יימס יש חוזה בצ'לסי עד 2025, אולם בשכר נמוך יחסית, ובריאל עוקבים אחרי המצב.

* וולבס מו"מ מתקדם עם ספורטינג ליסבון על רכישת ז'ואאו פאליניה. תג המחיר של הקשר עומד על 20 מיליון יורו.

* באייר לברקוזן לא מעוניינת למכור את מוסא דיאבי. המנהל המקצועי של האדומים-שחורים זימון רולפס אמר שהקבוצה לא תמכור את הקיצוני הצרפתי.

* יובנטוס עובדת כדי להשלים את החתמת פול פוגבה כבר בימים הקרובים וכעת מדובר בפרטים האחרונים לפני סגירה סופית.

* ניוקאסל רוצה להחתים את סוון בוטמן כמה שיותר מהר. הקבוצה האנגלית במגעים מתקדמים עם ליל, אבל גם מילאן עדיין מביעה עניין בשחקן.

* ויאריאל החליטה לא להאריך את החוזה של סרז' אורייה. החוזה של המגן מחוף השנהב נגמר הקיץ והוא לא יישאר בקבוצה.

* אילקאי גונדואן עשוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי הקיץ. בגרמניה מדווחים שהגרמני, שחוזהו מסתיים ב-2023, מבוקש על ידי ברצלונה ויובנטוס.

* לוקאס אוקמפוס לא רוצה לעזוב את סביליה, כך מדווחים בספרד. לאחרונה דווח שהארגנטינאי עשוי להיות בדרכו החוצה מהקבוצה, אך הוא החליט להישאר.

* טרבזונספור הגישה הצעה לאסטון וילה על טרזגה ובקרוב השתיים ייכנסו למו"מ. יש מועדונים נוספים בטורקיה שמעוניינים בשחקן.

* אנדראה פירלו הגיע לסיכום וצפוי להפוך למאמנה הבא של פתיח קרגומרוק מהליגה הראשונה בטורקיה.

* אריק טן האח ממשיך לחפש הולנדים ומעוניין להאיץ את המגעים עם פרנקי דה יונג. מנצ'סטר יונייטד צפויה להגיש בקרוב הצעה לברצלונה, שמצפה ל-60 מיליון יורו ועוד 20 בבונוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully