וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בונוס אם מסי יעבור לריאל מדריד": העקיצה המפתיעה לבאיירן מינכן

ספרטק מוסקבה התבדחה על ההצעה של הבווארים לליברפול על סאדיו מאנה שכללה מענקים על סעיפים מופרכים: "תקבלו בונוס אם באיירן תזכה באירוויזיון ויונייטד תזכה בתואר"

אחת העסקאות הכי מדוברות בחלון ההעברות הנוכחי היא זו שבמסגרתה כוכבה של ליברפול בשש העונות האחרונות, סאדיו מאנה, יעשה את דרכו לבאיירן מינכן. לסנגלי נותרה עוד שנה בלבד בחוזה באנפילד ולא נדמה שהוא מתקרב לחתימה, וכעת אלופת גרמניה היא המועמדת המובילה לצרפו.

סאדיו מאנה חוגג את הזכייה של ליברפול בגביע. רויטרס
בליברפול סירבו להצעה האחרונה. מאנה/רויטרס

עם זאת, ההצעות של הבווארים לא עונות בינתיים על הציפיות של ליברפול. האנגלים מעריכים את השווי של הכוכב ב-43 מיליון פאונד, וההצעה האחרונה שקיבלו עמדה על 30 מיליון פאונד וכללה כמה סעיפים מגוכחים במיוחד. על פי ה"טיימס", באיירן הוסיפה בונוס בסך 6.5 מיליון פאונד שייכנס לתוקף רק אם מאנה יזכה בליגת האלופות ובכדור הזהב בכל שלוש העונות הקרובות - יעד לא ריאלי במיוחד.

מי שבחרה להתבדח על ההצעה המפתיעה של באיירן מינכן היא ספרטק מוסקבה. הקבוצה הרוסית פרסמה בחשבון הטוויטר שלה "הצעה" שקיבלה מבאיירן על חלוצה אלכסנדר סובולב.

"אנחנו מציעים עבור סובולב 1,000 יורו לצד בונוסים על הסעיפים הבאים - 10 מיליון יורו אם באיירן תזכה באירוויזיון, 15 מיליון יורו אם מנצ'סטר יונייטד תזכה בתואר ו-20 מיליון יורו אם ליאונל מסי יחתום בריאל מדריד".

כעת, באיירן תצטרך להתאים את עצמה לדרישות של ליברפול אם ברצונה לרשום את אחת ההחתמות המרשימות של הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully