וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'לגיריס ובאסקוניה מעוניינות בריינולדס. מכבי תל אביב פספסה את אוקובו?

בליטא מדווחים: הסנטר שמחזיק בחוזה במכבי תל אביב צפוי למצוא קבוצת יורוליג. הגארד הצרפתי דחה את הצהובים וצפוי לחתום במונאקו

תקציר: ריאל מדריד - באסקוניה 71:83/ספורט1

בליטא מדווחים: ג'יילן ריינולדס צפוי להשתחרר מחוזהו במכבי תל אביב ולמצוא קבוצה ביורוליג. על פי דיווח באתר TV3, בסנטר האמריקאי בן ה-29 מעוניינות מספר קבוצות מהליגה הבכירה ביבשת, למרות היכולת החלשה שהציג בחלק האחרון של העונה. אחת מהן היא ז'לגיריס קובנה, שמחפשת סנטר עם אוריינטציה התקפית יותר מג'וש ניבו שעזב את הקבוצה. גם באסקוניה מעוניינת להחתים את ריינולדס, שהעמיד העונה ממוצעים של 8.9 נקודות ו-4.6 ריבאונדים ביורוליג.

שחקן נוסף שמוכר היטב למכבי תל אביב ועשוי להגיע לז'לגיריס, הוא כריס ג'ונס. הרכז שלבש את המדים הצהובים-כחולים בעונת 2020/21 וכיכב העונה במדי וילרבאן, עשוי להיות הרכז הבכיר של הקבוצה הליטאית שמתכננת לבנות את עצמה מחדש.

ג'יילן ריינולדס, מכבי תל אביב. לירון מולדובן
עדיין שווה מקום ביורוליג? ריינולדס/לירון מולדובן

החתמה גדולה נוספת שמתבשלת ביבשת היא של מונאקו, שמסתמנת ככוח העולה של המפעל. הפתעת העונה החולפת סגרה עם אלי אוקובו, אחד הסקוררים הטובים ביורוליג, שיעזוב את וילרבאן אבל יישאר בצרפת. אוקובו בן ה-24 העמיד ממוצעים של 14.5 נקודות ו-3.9 אסיסטים למשחק בעונת הבכורה שלו ביורוליג, וקיבל הצעות רבות. לפי דיווח בליטא, בין הקבוצות שהביעו בו התעניינות היו פנרבחצ'ה, ברצלונה, וירטוס בולוניה וגם מכבי תל אביב.

אוקובו עדיין מנסה לחזור ל-NBA, אבל אם לא יקבל הצעה שתתאים לו, יחתום בקבוצה מהנסיכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully