וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרן ייני במשא ומתן מתקדם לחוזה חדש במכבי תל אביב

9.6.2022 / 16:00

קפטן הצהובים אינו מתכוון לדון בהצעות שקיבל מקבוצות אחרות וסוכנו נמצא בשיחות מתקדמות עם המועדון. בקרית שלום רוצים לראות את השחקן בן ה-35 ממשיך עד שיחליט לתלות את נעליו ומייעדים לו תפקיד מקצועי אחרי הפרישה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 9.6/ספורט1

שרן ייני צפוי לחתום בקרוב על חוזה חדש במכבי תל אביב ולהמשיך לעונה נוספת במועדון. הקפטן הוותיק (35) מתכוון להמשיך לעונה נוספת ובין נציגו סוכן השחקנים רונן קצב לבין מכבי תל אביב מתקיימות שיחות מתקדמות כדי לסגור את החוזה בקרוב.

במכבי תל אביב רוצים שייני יתחיל עם הקבוצה את האימונים בשבוע הבא ובגלל זה הצדדים רוצים לסגור בהקדם. ייני הוא אחד משלושת הוותיקים במכבי תל אביב ביחד עם אבי ריקן וטל בן חיים, שאיתם מכבי תל אביב לא מיהרה לסגור לעונה הבאה.

שרן ייני, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
צפוי להמשיך בקרית שלום. ייני/מאור אלקסלסי

ייני לא היה דומיננטי במיוחד על הדשא בעונה החולפת והחסיר לא מעט משחקים מסיבות שונות, אך עדיין מדובר בשחקן שמכבי תל אביב רוצה לראות אצלה עד שיחליט לתלות את נעליו ובעיקר מייעדת לו תפקיד במועדון בתחום בו הוא יבחר לעסוק.

הקפטן קיבל באחרונה הצעות מקבוצות אחרות אך הוא לא מתכוון לדון בהן. גם אבי ריקן קיבל הצעות מקבוצות אחרות, אך עשוי בסופו של דבר להמשיך בקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully