וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן קפיטולניק סיים במקום השביעי בהופעת הבכורה בליגת היהלום

הקופץ לגובה הישראלי בן ה-19 התחרה לראשונה מול טובי הקופצים הבוגרים ברומא ופסל שלוש פעמים בגובה 2.24. מאמנו: "חוסר הניסיון השפיע עליו"

ליגת היהלום רומא, 9.6.2022 עם יונתן קפיטולניק/ספורט1

יונתן קפיטולניק השתתף הערב (חמישי) לראשונה בקריירה בליגת היהלום, ברומא, ורשם בכורה לא רעה במיוחד. הקופץ לגובה הישראלי בן ה-19, שקבע השנה 2.30 מטר, התרגש כנראה מהמעמד בהתחלה ופסל בניסיון הראשון לעבור 2.10. קפיטולניק התאושש מהר ועבר את הגובה ההתחלתי ואחר כך צלח גם 2.15 ו-2.20 בניסיון ראשון ואפילו דורג שלישי, אבל אז הגיעו שלוש פסילות בגובה של 2.24, שהותירו אותו במקום השביעי מתוך תשעה כשהשניים האחרונים עברו רק 2.15.

יונתן קפיטולניק קופץ לגובה ישראלי. רויטרס
הופעת בכורה בדיימונד ליג. קפיטולניק/רויטרס

האלוף האולימפי ג'נמרקו טאמברי האיטלקי קבע רק 2.24 מטר וסיים במקום השלישי. מי שקבע את התוצאה הטובה ביותר הוא ג'ובון הריסון האמריקאי, שעבר 2.27 בניסיון הראשון אחרי שצלח גם את 2.24 בניסיון הראשון. נורברט קובילסקי הפולני שני עם 2.27, אבל הוא פסל פעם אחת גם ב-2.24 וגם ב-2.27.

מאמנו אנטולי שפרן אמר לאחר התחרות: "אני לא מאוכזב, זו תחרות ראשונה ברמה כזאת עבור יונתן וחוסר הניסיון במעמד כזה השפיע עליו. הוא עשה שגיאות טכניות בגלל עודף התלהבות. אני שמח שהוא חווה תחרות שכזאת ובסך הכל עבר גובה יפה. אני בטוח שזה יעזור לו בתחרויות הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully