וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסקוניה נפרדה מנבן ספאחיה, אלי אוקובו בדרך למונאקו

הקרואטי סיים את דרכו בקבוצה הספרדית, שצפויה למנות את חואן פניירויה במקומו. דיווח: גארד וילרבאן יחתום בקבוצה מהנסיכות

תקציר: ריאל מדריד - באסקוניה 71:83/ספורט1

באופן לא מפתיע, באסקוניה נפרדה היום (חמישי) מנבן ספאחיה שסיים את הקדנציה השנייה שלו במועדון מהליגה הספרדית, אליו חזר בחודש נובמבר האחרון כמחליפו של דושקו איבנוביץ'. מי שצפוי למלא את מקומו של הקרואטי על הקווים הוא חואן פניירויה.

ספאחיה הדריך את באסקוניה ב-53 משחקים העונה, והשיג 27 ניצחונות. השבוע הקבוצה סיימה את דרכה בפלייאוף הליגה הספרדית, עם הדחה בשלב חצי הגמר בידי ריאל מדריד שטאטאה 0:3 את הבאסקים. ביורוליג, ספאחיה ושחקניו הגיעו למקום התשיעי.

אלי אוקובו שחקן וילרבאן. רויטרס
בדרך למונאקו. אלי אוקובו/רויטרס

עוד ביורוליג, הבוקר דווח באתר "באסקט ניוז" כי אחד השחקנים המבוקשים בשוק בקיץ הזה, הגארד הצרפתי אלי אוקובו שכיכב בווילרבאן בעונה החולפת, צפוי לחתום במונאקו. השחקן בן ה-24, ששיחק בעבר בפיניקס סאנס, שואף לחזור ל-NBA אבל לא מצא קבוצה בליגה הטובה בעולם נכון לכתיבת שורות האלה. לפי הדיווח, אוקובו עדיין בוחן אפשרויות מעבר לים, אך אם לא תהיה התקדמות בגזרה הזו, הוא יצטרף למונאקו.

אוקובו רשם בעונה החולפת 14.5 נקודות ו-3.9 אסיסטים בממוצע למשחק ביורוליג במדי וילרבאן. אגב, מכבי תל אביב הוזכרה בדיווח כאחת הקבוצות שעקבו אחרי מצבו של אוקובו, בנוסף לווירטוס בולוניה ופנרבחצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully