וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: מאצטדיון כדורגל לאצטדיון הופעות ב-40 שניות

צפו בכר הדשא בבלומפילד מוסב להופעה של אנדריאה בוצ'לי. נציגי רומא הגיעו לביקור. וגם: האם בשנים הקרובות יהיה באשדוד אצטדיון כדורגל עם 20 אלף מקומות?

בלומפילד - מאצטדיון כדורגל לאצטדיון הופעות/רימון 2

קרית ספורט באשדוד קורמת עור וגידים

עיריית אשדוד פרסמה השבוע מכרז למתן שירותי תכנון כולל לפרויקט להקמת ארנה - מבנה ספורט רב תכליתי באשדוד. המבנה המתוכנן ישתרע על פני 16,000 מ"ר ויהיה חלק מקרית הספורט העתידית, שתכלול גם אצטדיון כדורגל חדש ובו עם 20 אלף מקומות ישיבה ובריכה אולימפית. קריית הספורט עתידה להיבנות ברובע החדש באשדוד - רובע פארק לכיש, אשר יוקם במסגרת יישום הסכם הגג באשדוד ובו ייבנו 2700 יחידות דיור, לצד מתחם תעסוקה ומסחר.

הדמיית רובע פארק לכיש. ארי כהן אדריכלים,
הדמיית רובע פארק לכיש/ארי כהן אדריכלים

הארנה המתוכננת תכלול גם אולם ספח אשר ישמש לאימונים וישתרע על פני 1200 מ"ר. בהיקפו של אולם הספורט יהיו 6 מתחמי כניסה, כאשר אחת מהן תהיה כניסה ראשית. המבנה יכלול גם חדרי קבוצות וניהול משחק, שני חדרי הלבשה ראשיים בשטח של 180 מ"ר, שירותים ומקלחות, חדר אימון ומערכת וידאו להקרנת משחקים וחדרים נוספים.

בעיריית אשדוד ציינו כי ניתן לעיין במסמכי הפנייה באתר האינטרנט של העירייה בכתובת www.ashdod.muni.il תחת לשונית "מכרזים". ניתן לרכוש את מסמכי הפנייה באתר, בעבור סך של 1,000 שקל שלא יוחזרו. יש להירשם לאתר על מנת לקבל הודעות בדבר שינויים, הבהרות ותשובות לשאלות בנוגע לפנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

נציגי רומא הגיעו לישראל

משלחת של מועדון הכדורגל רומא ברשותם של מאוריציו לומברדו, מנהל ספורטיבי ומקצועי של הקבוצה, ואלריו דה קוריסטופריו - קצין הביטחון של הקבוצה ודניאל סיני, מתאם הפעילות הנסיעות ולוגיסטיקות של הקבוצה, הגיעו לישראל להכנות ותיאומים לקראת משחק הכדורגל בין קבוצות הצמרת רומא וטוטנהאם שיערך ב-30.07.22 באצטדיון "סמי עופר" בחיפה.

המשלחת סיירה בירושלים ביקרו במקומות הקדושים ליהודים והנוצרים, ניגבו חומוס ירושלמי ולאחר מכן ביקרו באצטדיון סמי עופר נפגשו עם מנכ"ל האצטדיון ליאור פרי שערך להם סיור במגרש חדרי הלבשה, אזור , V.I.P, תאי הצפייה ועוד.

ראשי המשלחת של רומא התרשמו מאוד מהאצטדיון וציינו שהמשחק בישראל מאוד חשוב לקבוצה, משום שהוא משמש חימום לעונה. לאחר המשחק בישראל הקבוצה נוסעת למשחק מול ברצלונה בספרד.

מימין לשמאל רועי מלכא, ליאור פרי, מוטי סובל, מאוריציו לומברדו, ולריו דה קריסטופרו, מאורו רוזנשיין. יחצ,
מימין לשמאל רועי מלכא, ליאור פרי, מוטי סובל, מאוריציו לומברדו, ולריו דה קריסטופרו, מאורו רוזנשיין/יחצ

מטעם המשלחת נמסר: "מכיוון שרומא רוצה שזה יהיה אירוע נהדר לא רק עבור המועדון אלא גם עבור כל המדינה וכל האוהדים. המועדון מקווה שיבואו ליהנות מהמשחק ולתמוך בקבוצה. והמשחק הזה יהיה הזדמנות מצוינת עבור AS Roma לשחק מול מועדון אירופי מוביל כמו טוטנהאם, בישראל, ולהתכונן בצורה הכי ראויה אפשרית לקראת העונה החדשה.".

הפועל ניר רמת השרון עולה ליגה, גם טכנולוגית

לאחר עונה אחת בליגה הלאומית, קבוצת הנוער של הפועל ניר רמת השרון זכתה באליפות והעפילה בחזרה לליגת העל. כחלק מגרף ההתקדמות ובמבט קדימה לעתיד, ביצעו ברמה"ש קפיצת מדרגה טכנולוגית בעונה החולפת, כאשר צוותי האימון ושחקני המועדון השתמשו במערכת וידאו ואנליטיקה אוטומטית מתקדמת שפותחה על ידי חברת טראק 160 הישראלית Track160)).

עם הטמעת המערכת, רמת השרון הצטרפה לליגות, מועדונים ואקדמיות כדורגל בעולם אשר כבר נמנים על לקוחות החברה. הפתרון הטכנולוגי המתקדם, המבוסס על ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית ואושר על ידי FIFA כעומד ברף העליון של תקני איכות הנתונים, מאפשר למועדון פיתוח שחקנים וניתוח יכולותיהם תוך ייצור אוטומטי לחלוטין של סטטיסטיקות מתקדמות וקטעי וידאו מותאמים אישית. כמו כן, הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת יצירת מעורבות ישירה של השחקנים והוריהם בתכנים.

בכך מקווים ברמה"ש להישאר על מסלול ההצלחה, ובמקביל להפוך למועדון מטרה לשחקנים בארץ ולהוריהם, אשר ירצו לקבל מעטפת יכולות ייחודיות ולהתפתח מקצועית. "אנחנו משקיעים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כדי לקדם את רמה"ש לרמה המקצוענית והמקצועית ביותר וכדי להוביל את מחלקת הנוער להישגים", אמר גור תמר, מבעלי המועדון. "המערכת של טראק160 מספקת לנו את הפתרון הטכנולוגי השלם ביותר".

"אנחנו בטראק160 מעריכים מאוד את שיתוף הפעולה ההדוק עם צוות המועדון, זאת בהמשך לחזון החברה להנגיש לכלל המועדונים והשחקנים יכולות מהן נהנים כעת רק מספר מצומצם של מועדונים ושחקנים בליגות הבכירות בעולם" הוסיף אייל בן ארי, מנכ"ל החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully