וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכישורים שלו הפתיעו את כולם: הקריירה החדשה של ליאונל מסי

כוכב הכדורגל הארגנטינאי יופיע לראשונה על מסך הטלוויזיה, וזכה למחמאות מהשחקנים הראשיים שלה: "כאדם מחוץ למגרש הוא טוב אפילו יותר מאשר ככדורגלן"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

קריירת משחק חדשה לליאונל מסי: על המסך הקטן. ביממה האחרונה נודע כי כדורגלן העל יערוך הופעת קמע בעונה השנייה של סדרת הטלוויזיה הארגנטינית "המגינים", שרשמה הצלחה גדולה בעונת הבכורה.

עבור מסי תהיה זו חוויה ראשונה של משחק מול מצלמה, כאשר ההתנסות כאמור תהיה קצרה והכוכב של נבחרת ארגנטינה ופריז סן ז'רמן ישתתף רק בסצנה אחת. לפי "מונדו דפורטיבו", העונה החדשה של הסדרה המדוברת תעלה רק ב-2023.

ליאונל מסי, שחקן פריז סן ז'רמן. רויטרס
קריירה חדשה. ליאו מסי/רויטרס

הסדרה, שמצולמת במספר לוקיישנים שונים בבואנוס איירס ובפריז, מגלמת את סיפורם של שלושה סוכני שחקנים שנמצאים על סף פשיטת רגל, ונאלצים למצוא פתרון יצירתי למשבר הכלכלי שלהם, לכן הם חוברי לשיתוף פעולה - אלא שזה עומד בסכנה לאחר התגלותו של כוכב כדורגל צעיר.

השחקנים הראשיים בסדרה הופתעו לא רק מכישורי המשחק של מסי, אלא גם מאישיותו מחוץ למגרשי הכדורגל: "הוא הפתיע את כולנו, למען האמת, לא רק באיכויות שלו כאדם - אלא גם כשחקן. הוא טוב אפילו יותר כאדם מחוץ למגרש מאשר ככדורגלן", סיפרו חלק מהשחקנים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בליאונל מסי בצילומים לסדרה

בכך ייכנס מסי לרשימת הכדורגלנים שהפכו לשחקני קולנוע או טלוויזיה, אליה הצטרף לאחרונה גם קארים בנזמה עם הופעתו בסרט "ארבעה אפסים". דייויד בקהאם, ניימאר ואריק קנטונה הופיעו אף הם על המרקע בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully