וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי פריצקי חתם בהפועל באר שבע, איגור קולשוב מועמד

8.6.2022 / 21:00

הגארד הצעיר (19, 1.93) שהצטיין בשנתיים האחרונות באליצור נתניה מהליגה הלאומית יחבור לליאור ליובין בקבוצה מבירת הנגב. הקלע שסיים את העונה בהפועל תל אביב עשוי להצטרף גם כן

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

שחקן חיזוק ראשון לליאור ליובין בהפועל באר שבע - הגארד רועי פריצקי שהיה מכוכבי הליגה הלאומית בשנתיים האחרונות בשורות אליצור נתניה. הקשר בין פריצקי שחתם בקבוצה לבין ליובין החל מהעבודה של המאמן בפרויקט "שחקן אמיתי" שמנהל את נתניה. שחקן נוסף שנחשב מועמד מוביל לחיזוקה של באר שבע הוא איגור קולשוב שסיים את העונה שעברה בהפועל תל אביב.

איגור קולשוב שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
יגיע גם כן לבירת הנגב? קולשוב/דני מרון

פריצקי (19, 1.93) גדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, ועלה לבוגרים של הקבוצה בליגה הארצית כשהוא רק בן 17. בקיץ 2020 חתם באליצור נתניה ועזר לקבוצה לעלות לליגת העל כשהוא רושם 7.4 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים בממוצע למשחק. העונה שידרג את מעמדו אף יותר, והיה לאחד הישראלים הטובים ביותר בליגה השנייה עם 13 נקודות, 4 אסיסטים ו-3.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הפועל באר שבע תנסה העונה לשוב לאזור הפלייאוף בליגת העל אחרי שעברה השנה עונה קשה ונלחמה נגד הירידה לאורך רוב שלבי העונה. בקבוצה ינסו לשמור על המשכיות מסוימת מהעונות הקודמות, אך ייתכן מאוד שרוב הסגל יוחלף.

עוד בוואלה!

ליאור ליובין מונה למאמן הפועל באר שבע: "מודה על האמון בי"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חיפה רותם עובדיה והיו"ר יובל רוסמן. הפועל חיפה, אתר רשמי
הפועל חיפה דואגת לעתיד. עובדיה לצד היו"ר רוסמן/אתר רשמי, הפועל חיפה

קבוצה נוספת שצירפה שחקן צעיר במבט קדימה היא הפועל חיפה, שהחתימה את רותם עובדיה בן ה-16 על חוזה לחמש השנים הבאות. הגארד (1.85) שיחק בעונה שעברה בקבוצת הנוער לאומית של כפר ורדים ובמקביל משתייך לסגל הרחב של נבחרת הנוער של ישראל. במסגרת ההסכם הוא ישחק בקבוצת הנוער של המועדון ובמקביל ילמד וישחק בנבחרת ליאו בק מליגת העל לבתי ספר, ובקיץ הקרוב יחל להתאמן עם קבוצת הבוגרים. הקשר הראשוני עם עובדיה נוצר לאחר משחק נגד הפועל חיפה באמצעות המנהל המקצועי של מחלקת הנוער ליאור אנגלמן ושל המאמן דוד אלהרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully