וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן טוטנהאם חושף את רגעי האימה: "דחפתי אותו והוא ירה באוויר"

אמרסון רויאל סיפר על ניסיון השוד בסאו פאולו: "נתתי לגנב את כל מה שהוא ביקש, אבל היה לו מבט מרושע בעיניים ורובה שגם לכוחות משטרה אין. הבנתי שאני עלול למות"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

אמרסון רויאל עבר ימים לא פשוטים. הקיצוני הימני של טוטנהאם, שרשם סיום עונה די מוצלח עם התרנגולים וישחק איתם בעונה הבאה בליגת האלופות, חזר לחופשה במולדתו בברזיל, אבל זמן קצר לאחר הגעתו נשדד בסאו פאולו באיומי אקדח ובמזל גדול יצא ללא פגע מהאירוע בו היו חילופי יריות בין השודד למספר אנשי אבטחה שהיו במקום.

בריאיון ל"Sportv", סיפר הברזילאי על ניסיון השוד: "אמרתי לו וביקשתי מכל מי שהיה סביבנו שיישארו רגועים והבטחתי לו שאתן לו את כל מה שיש לי. הרגשתי שאלוהים שולט בי ובסיטואציה במידה מסוימת, כי הצלחתי להתמודד עם המצב ולא הרגשתי שום דבר. נתתי לו את כל מה שהוא ביקש, אבל אז ראיתי את המבט המרושע שיש לו בעיניים והתקרבתי אליו", המשיך המגן ואז סיפר כיצד האירוע השתנה לחלוטין.

אמרסון רויאל, שחקן טוטנהאם. Ryan Pierse, GettyImages
מדבר על הרגע שבו הבין שהוא עלול לסיים את חיו. אמרסון רויאל/GettyImages, Ryan Pierse

"ברגע שנתתי לו את כל מה שיש לי, הוא התרחק, דרך את הנשק והתכוון לירות בי", אמר, "רגע לפני שהוא יורה, הצלחתי לדחוף אותו ואז הוא ירה באוויר. מהדחיפה שלי הוא איבד שיווי משקל ושוטרים שהיו במקום ירו בו"

כאן הסיפור הסתבך, ובמזל גדול - שלא לומר נס - אמרסון ואנשיו יצאו ממנו לא פגע: "זה היה בידיים של אלוהים. עמדנו 15 אנשים פחות או יותר יחד על שטח מצומצם מאוד והפורץ הצליח לברוח והחל לירות לכל עבר - הוא ירה 17 או 19 כדורים אם אני לא טועה ועדיין אף אחד לא נפגע. היה לו רובה 9 מ"מ שזה לא נשק אופייני לגנב, אפילו לא לכוחות משטרה, שם הבנתי שאני עלול לאבד את חיי. למדתי שיעור להיות זהיר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully