וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד מימשה את האופציה, נואף בזיע חתם לארבע שנים

8.6.2022 / 11:05

בעיר הנמל הוחלט לרכוש ממכבי אחי נצרת את הקשר שבעונה האחרונה שיחק בקבוצה כמושאל. לאימוני פתיחת העונה יצטרפו שלושה מכוכבי קבוצת הנוער שזכתה באליפות

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 8.6/ספורט1

שנה אחרי שנואף בזיע הצטרף בהשאלה ממכבי אחי נצרת, מ.ס. אשדוד מימשה הבוקר (רביעי) את האופציה והחתימה את הקשר ההתקפי המבטיח לארבע השנים הבאות.

במ.ס. אשדוד מאוד מאמינים בבזיע, ולכן הוחלט לממש את האופציה שהייתה למועדון לרכוש את השחקן ולהחתימו על חוזה ארוך טווח. באשדוד בטוחים כי הפריצה של בזיע עוד לפניו ומשוכנעים שבעונה הקרובה
הוא ישחק יותר דקות וגם יזכה ליותר הופעות בהרכב.

בזיע אמר לאחר החתימה: "מאוד גאה לחתום כאן על חוזה חדש ולהמשיך לשחק במועדון חם כמו מ.ס אשדוד. הגעתי לקבוצה בדיוק לפני שנה ומהרגע הראשון הרגשתי כאן בבית. אני מקווה שמבחינה מקצועית נצליח השנה יותר, ואני באופן אישי אעשה הכל כדי לעזור לקבוצה להצליח".

בעלי מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן מחתים את נואף בזיע. מ.ס. אשדוד, אתר רשמי
באשדוד מאמינים בו. ג'קי בן זקן נואף בזיע במעמד החתימה/אתר רשמי, מ.ס. אשדוד

בזיע בן ה-21 גדל באחי נצרת ונחשב לאחד הכישרונות הגדולים שיצאו ממחלקת הנוער המקומית בשנים האחרונות. בעונה האחרונה כמושאל במ.ס. אשדוד, רשם במדיה 14 הופעות בליגה ואחת נוספת במוקדמות הקונפרנס ליג, נגד קרבאח.

בנוסף, רן בן שמעון החליט שלאימוני פתיחת העונה יתייצבו גם שלושת שחקני הנוער אדיר לוי, סהר רביבו ושקד חכמון. לוי הבקיע העונה 13 שערי ליגה והוסיף שישה נוספים בגביע, סהר רביבו הוסיף שמונה שערי ליגה ושקד חכמון הבקיע שישה בדרך לאליפות ההיסטורית בנוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully