וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: השקיע 30 שקל - וזכה במיליון

השבוע האחרון היה שמח במיוחד עבור ישראלי ששלח טופס Winner מיליונר המכיל 10 טורים בעלות של 30 שקל. קבוצת הכדורסל של ברצלונה תשתמש בטכנולוגיה של WSC Sports. ישראל מתכוננת לאליפות העולם בסמבו חופים: "האטרקטיבי ביותר לצפייה"

השבוע האחרון היה שמח במיוחד עבור ישראלי ששלח טופס Winner מיליונר המכיל 10 טורים בעלות של 30 שקל, כאשר הצליח לנחש באחד הטורים את 7 התוצאות שהופיעו בניחוש הנכון. וזכה כאמור במיליון שקל.

המנחש שלח טופס Winner (טוטו) מיליונר ולאחר שחזה בטופס 7 תוצאות תיקו אשר נכללו בניחוש הנכון, זכה המנחש בסכום של מיליון שקל. מדובר בזוכה יחיד שזכה בפרס הראשון במחזור זה.

הזוכה מילא את הטופס בתחנת הטוטו ברחוב אגריפס בירושלים. המשחקים אותם ניחש כי יסתיימו בתוצאת תיקו היו: קפריסין נגד צפון אירלנד, צ'כיה נגד ספרד, איסלנד נגד אלבניה וקרואטיה נגד צרפת בליגת האומות, הרפובליקה המרכז אפריקנית נגד גאנה ומדגסקר נגד אנגולה במוקדמות אליפות אפריקה ואסטודיאנטס לה פלטה נגד גימנסיה לה פלטה במסגרת הליגה הארגנטינאית הראשונה ובכך הפך למיליונר טוטו חדש.

מתן איגליצקי. יחצ,
לוחם הסמבו מתן איגליצקי/יחצ

ברצלונה חוברת לישראלים

חברת הספורט-טק הבינלאומית WSC Sports, מודיעה היום (ד') כי הפלטפורמה של החברה תשמש את מועדון הכדורסל של ברצלונה לייצר באופן אוטומטי סרטוני כדורסל ממשחקי הקבוצה בליגה המקומית ובגביע המדינה. הסרטונים נועדו להגדיל את מעורבות האוהדים ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטליים של המועדון.

בעזרת הטכנולוגיה של WSC Sports , אשר מבוססת על ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית, אוהדי בארסה יחוו רגעים נבחרים מהמשחק באופן מותאם אישי ברשתות החברתיות של המועדון. הפלטפורמה של החברה הישראלית, מנתחת כל אספקט של המשחק, החל מההגנה המעולה של הקבוצה דרך השלשות של ניקולה מירוטיץ' ועד לסלי הקלאץ' של ניקו לפרוביטולה ומייצרת קטעי וידאו בזמן אמת לשיתוף בין הערוצים הדיגיטליים של המועדון. תוכן חדשני זה שנוצר על ידי בינה מלאכותית, יחבר את האוהדים לשחקנים ולקבוצה ויגביר את רמת מעורבותם לקראת המשחק, במהלך המשחק ולאחר זמזם הסיום.

מאמן ברצלונה שרונאס יאסיקביצ'יוס עם ניקולה מירוטיץ', רוקאס יוקובאיטיס. רויטרס
גם WSC משתחלת להרכב/רויטרס

"אנחנו נרגשים לעבוד יחד עם FC ברצלונה, אחד ממועדוני הספורט הגדולים בעולם. טכנולוגיית הוידאו הייחודית שלנו תאפשר למועדון ליצור תוכן מותאם אישית בקנה מידה רחב ללמעלה מ-3.5 מיליון אוהדי בארסה כדורסל ברחבי רשתות המדיה החברתיות של הקבוצה". אמר בן מירביס, מנהל פיתוח עסקי בWSC Sports .

מועדון הכדורסל ברצלונה, נחשף לראשונה לWSC Sports בשנת 2020 כאשר ליגת הכדורסל הספרדית הבכירה (ACB) החל לשתף פעולה עם החברה. תוך כשנתיים, פלטפורמת הבינה המלאכותית סיפקה תכני וידאו אוטומטיים ל-1.1 מיליון עוקבים במדיה החברתית של הליגה ובנוסף שימשה ליצירת תוכן ל-19 המועדונים של הליגה ול-24 מיליון העוקבים שלהם יחדיו.

WSC Sports, מוסיפה היום את מועדון הכדורסל של ברצלונה לפורטפוליו לקוחות הכדורסל העולמיים שלה, הכולל את ה-NBA, היורוליג, ליגת האלופות בכדורסל, LNB PRO A (צרפת) וכמובן ליגת ה-ACB הספרדית.

"נרגשים וגאים"

ישראל תארח באוגוסט הקרוב (27 ו-28), בבת ים, את אליפות העולם בסמבו חופים. ביום הראשון של התחרויות יתקיימו תחרויות אישיות וביום השני יתקיימו תחרויות קבוצתיות כשבכל נבחרת ישתתפו חמישה ספורטאים: שתי נשים ושלושה גברים. לתחרות בישראל מתעתד להגיע יו"ר האיגוד האירופאי בסמבו סרגיי יילסייב מרוסיה, שהוא גם סגן יו"ר האיגוד העולמי של הענף. מארגני התחרות המתקיימת בשיתוף עם עיריית בת ים, משרד התרבות והספורט, התאחדות אילת, התאחדות עוצמה ומכבי ישראל, מצפים לכ-200 משתתפים מכ-30 מדינות.

מדובר בענף חדש, המשלב היאבקות וגו'דו, הנחשב לאטרקטיבי מאד ומעניין לצפייה שכן הקרבות קצרים מאד ונמשכים בממוצע בין 30 ל-40 שניות. הקרבות מתנהלים עד לרגע בו ספורטאי זוכה ראשון בניקוד בדומה לניקוד זהב בג'ודו. בתחרויות שיתקיימו בחוף הריביירה בבת ים יתקיימו קרבות בארבע קבוצות משקל, בהן מתחרה נציג אחד בלבד בכל קבוצת משקל. המשקלים בנשים: 50 ק"ג, 59 ק"ג, 72 ק"ג ו-72 ק"ג פלוס. בגברים: 58 ק"ג, 71 ק"ג, 88 ק"ג ו-88 ק"ג פלוס. באליפות העולם הראשונה בסמבו חופים שהתקיימה בקיץ שעבר בקפריסין, זכה הישראלי מתן איגליצקי (21 מבת ים) במדליית כסף במשקל 71 ק"ג.

נבחרת ישראל לאליפות העולם בסמבו חופים תיקבע בעוד כחודש, אחרי אליפות ישראל שתתקיים בבת ים ב-9 ביולי ותהווה תחרות מבחן אחרונה לקראת התחרות. בין הנשים כדאי לשים לב לצעירה נהורה שבתאי (18, ראשל"צ), המתחרה ב-50 ק"ג, שזכתה במדליית ארד באליפות העולם לנוער באוקטובר 2021 בסלוניקי, יוון.

פבל מוסין ושי גייזינגר. יחצ,
פבל מוסין ושי גייזינגר/יחצ

פבל מוסין, ממלא מקום יו"ר איגוד הסמבו בישראל אמר: "אני מאד נרגש וגאה, שבעקבות ההישגים של ספורטאי ישראל בענף הסמבו, בשנים האחרונות בזירה הבינלאומית, ישראל נבחרה לארח את אליפות העולם בסמבו חופים. האתגר אינו פשוט, אך יחד עם זאת אני משוכנע שהאירוע יתקיים ברמה הגבוהה ביותר".

שי גייזינגר, מנכ"ל איגוד הסמבו בישראל אמר:´"ענף הסמבו חופים הינו האטרקטיבי ביותר לצפייה מבין ענפי הקרב. הקרבות קצרים ומעניינים ויש אקשן ללא הפסקה. האליפות בבת ים תהיה מסיבה אחת גדולה וכל קרב של נציג ישראלי יהיה הצגה. אני מקווה שהאירוח של אליפות העולם בישראל יגדיל את החשיפה לענף ומאמין ספורטאי ישראל יציגו יכולת גבוהה ונסיים את התחרות עם מספר מדליות וכן מדליה בתחרות הקבוצתית".

אורטל נצר. אלכס פרגמנט,
אורטל נצר/אלכס פרגמנט

BlazePod (בלייזפוד) - חברת הסטארטאפ הישראלית שהוקמה ב-2015 ופיתחה פלטפורמה חדשנית לאימונים פיזיים-קוגנטיביים המשלבים טכנולוגיה, אור ותנועה ונמדדים באמצעות אפליקציית מובייל, תקיים לראשונה בישראל קורס הסמכת מאמני FRX (Flash Reflex Training פלאש-רפלקס - תגובה מבוססת אור). הקורס, שיתקיים בשיתוף עם רשת הולמס פלייס, יעניק הסמכה בינלאומית לספורטאים ומתאמנים. באמצעות מתודולוגית FRX מסייעת BlazePod בשיפור מהירות תגובה, תנועה, חוזקות פיזיות, שיפור ביצועים ספורטיביים, התמצאות במרחב וקבלת החלטות מהירות.

את הקורס מעבירה אורטל נצר, מורה בכירה בצוות הג'ימנסיה ומאמנת על (Master Trainer) של BlazePod. הקורס כולל היכרות עם שיטת האימון הבינלאומית המתאימה למתאמנים, מאמנים, מורים, מטפלים ועוד, התנסות מעשית בהפעלת BlazePod, יצירת תרגילים, תחרויות ומבחנים גופניים וקוגניטיביים.

קורס זה הינו המשך ישיר לתוכנית הבינלאומית להכשרת מאמני על בשיטת FRX של BlazePod. המחזור הראשון התקיים בוורשה, פולין, בהשתתפות 17 מדריכים בכירים מרחבי אירופה. את הקורס הוביל צוות מקצועי בראשות סיימון ג'ייקובס, מוביל תחום ההדרכה של BlazePod. במסגרת הקורס למדו המשתתפים על המדע שמאחורי שיטות האימון של BlazePod וקיבלו כלים להעברת קורסי הכשרה למאמנים נוספים, במטרה להכיר לעומק את מערכת האימון וליהנות באופן מלא ממגוון היכולות האדירות הטמונות בה.

BlazePod היא חברת ספורט-טק שהוקמה בשנת 2015 על ידי היזם יניב שניידרמן, המכהן גם כמנכ"ל. החברה פיתחה פלטפורמה חדשנית לאימונים פיזיים-קוגנטיביים (Flash-Reflex Training) המבוססת על טכנולוגיית BLE - Bluetooth Low Energy מותאמת אישית ומשלבת טכנולוגיה, אור ותנועה. ייעודו המקורי של הפתרון היה לפתח משחק אינטראקטיבי לילדים כדי להוציא אותם מהמסכים. מהר מאוד היה ברור שהערך המוסף האדיר שטמון בפתרון יכול להפוך אותו לפלטפורמה עם ערך רב בעולם הספורט המקצועני.

המוצר מגיע בערכות של בין ארבעה לשישה פודים עם חיישני מגע בשמונה צבעים ומופעל באמצעות אפליקציה בה המטפל, המאמן או המתאמן בוחרים את סוג האימון האינטראקטיבי ומגדירים את סוג הפעולה הרצויה ברגע שמופיע הצבע הנבחר על הפוד. כך עובדים המתאמנים על מהירות תגובה, תנועה, חוזקות פיזיות, שיפור רפלקסים וביצועים, התמצאות במרחב וקבלת החלטות מהירות.

ב BlazePod משתמשים ספורטאי על מרחבי העולם. בניהם כדורסלן וושינגטון וויזארדס מה-NBA דני אבדיה, נהגי הפורמולה 1 מקס ורשטפן וסרחיו פרס, אלוף העולם לשעבר באגרוף במשקל כבד אנתוני ג'ושוע, כוכבי הכדורגל אדריאן רביו מיובנטוס ורוברטו פירמינו מליברפול, שחקני מכבי תל-אביב בכדורסל לצד פיזיותרפיסטים, קליניקות, בתי חולים, צבא ארצות הברית, צה"ל וגם ילדים בגנים ועוד.החברה מעסיקה 45 עובדים בישראל ובארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • טוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully