וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קיירי אירווינג צפוי לחתום על חוזה חדש עם הנטס

על פי הניו יורק פוסט ברוקלין מעוניינת להאריך את חוזהו של הגארד, שיהיה חופשי בקיץ הבא. שיחק 29 משחקים בעונה החולפת

אוהדי גולדן סטייט חוגגים במשחק השני של סדרת הגמר/מתוך טוויטר

לאחר עונה רצופת סיפורים מדהימים, שהות ארוכה מחוץ למגרשים ולא מעט שערוריות, נראה כי ברוקלין עדיין רוצה לשמור את קיירי אירווינג אצלה. בניו יורק פוסט דיווחו היום (שלישי) כי הכוכב צפוי להאריך את חוזהו עם הנטס. חוזהו של קיירי מסתיים בקיץ הבא, ובברוקלין רוצים למנוע מצב בו הוא עוזב ללא תמורה ונהיה שחקן חופשי ב-2023. לגארד בן ה-30 יש אופציה עד ה-29 ביוני להחליט בנוגע לעתידו, כאשר על פי הדיווח נראה כי אירווינג אכן יאריך את חוזהו בברקליס סנטר.

במאי האחרון, כאשר נשאל הג'נרל מנג'ר של הנטס שון מארקס בנוגע להחתמת קיירי על חוזה אורך טווח, הוא נמנע מלהתחייב לכך: "זה יהיה לא הוגן להגיב בנושא שנמצא בינינו לבין קיירי, כי למען האמת יש לו כמה החלטות לקבל בעצמו. הוא יצטרך לבדוק ולהחליט מה הוא רוצה לעשות עם האופציה שלו בחוזה. אנחנו רוצים שחקנים שיגיעו לכאן בשביל לשחק עבור משהו שגדול יותר מהם, חסרי אנוכיות, שישחקו כדורסל קבוצתי - ויהיו זמינים".

שחקן ברוקלין נטס קיירי אירווינג. Al Bello, GettyImages
צפוי להמשיך בברקליס ארנה. קיירי אירווינג/GettyImages, Al Bello

קיירי אירווינג שיחק 29 משחקים בלבד במדי הנטס לאורך עונת 2021/22, זאת לאור סירובו להתחסן נגד נגיף הקורונה, מה שעלי פי חוקי מדינת ניו יורק מנע ממנו מליטול חלק במשחקי הבית של קבוצתו. הכוכב הושעה מאימוני ופעילותיה של הקבוצה, אך שלושה חודשים לאחר מכן הושב לפעילות. כאשר הוקלו החוקים המגבילים לא-מחוסנים בניו יורק, שב אירווינג ושיחק גם במשחקי הבית של ברוקלין, ב-27 במרץ. את העונה החולפת סיימו הנטס בהדחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף לאחר 4:0 מול הסלטיקס.

אירווינג עצמו ציין במספר הזדמנויות כי הוא מחוייב לנטס ורוצה להישאר, וטען כי מדובר יותר בשאלה של מחויבות מצד המועדון אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully