וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שללה את המנוי של האוהד שתקף מילולית נערים

7.6.2022 / 14:50

האוהד תועד משתלח בנערים מהעדה הדרוזית. הצהובים הודיעו: "מגנים בחריפות ובכל תוקף כל סוג של גזענות ואלימות, מילולית וגופנית"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 7.6/ספורט1

מכבי תל אביב החליטה לשלול את כרטיס המנוי של אוהד הקבוצה שתועד תוקף מילולית ומשתלח בנערים מהעדה הדרוזית במהלך משחק של הקבוצה ביד אליהו.

בהודעה של המועדון נכתב: "בשלב הראשון איתרנו את האדם המצולם, נערכה עמו שיחה טלפונית והוא הוזמן לבירור. עוד לפני בירור זה, בוטל הכרטיס שרכש למשחק הבית הבא של מכבי בהיכל. בתאריך 1 ביוני התקיים בירור נוקב, בו הובהר לו כי מועדון הכדורסל מכבי תל אביב לא יעבור לסדר היום על התנהגות מעין זאת".

מכבי תל אביב בכדורסל מודיעה לאוהד שהמנוי שלו נשלל בעקבות תקרית גזענית ביד אליהו. מכבי תל אביב, צילום מסך
מכבי תל אביב בכדורסל מודיעה לאוהד שהמנוי שלו נשלל בעקבות תקרית גזענית ביד אליהו/צילום מסך, מכבי תל אביב

במכתב שנשלח אל האדם שבסרטון מאת מנכ"ל המועדון עדלי מרכוס, נכתב בין היתר: 'לנוכח המעשים החמורים שביצעת (אשר לא הוכחשו על ידך), המנוגדים לערכים בהם דוגל המועדון ומהווים הפרה בוטה של תנאי השימוש במנויים ובכרטיסי כניסה למשחקי המועדון ('התקנון'), המועדון החליט כי אינך ראוי עוד להיות מנוי של משחקי המועדון. המנוי שנרכש על שמך למשחקי המועדון לעונת הכדורסל 2022/2023 הינו בטל ומבוטל'".

עוד הוסיפו הצהובים: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב מגנה בחריפות ובכל תוקף כל סוג של גזענות ואלימות, מילולית וגופנית. אין לזה מקום. משפחת מכבי תל אביב מתנצלת בפני הנערים שהותקפו מילולית, בני משפחותיהם והציבור שנחשף להתנהגותו של אותו אדם, שביזה בדבריו את מה שמסמל הצבע הצהוב של מכבי. מועדון הכדורסל מכבי תל אביב יקיים מפגש של חיבור מחודש עם הנערים שהותקפו, משפחותיהם ונציגי העדה הדרוזית, היקרה ללבנו, וכן נעניק לחובבי הכדורסל הצעירים חוויה מתקנת חיובית. כולנו כאן יחד, כל הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully