וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: איגור נסטרנקו ונמרוד טישמן חתמו במכבי ראשון לציון

7.6.2022 / 10:21

היורדת מליגת העל החתמשה בשני השחקנים הוותיקים מליגת העל שכבר שיחקו בה בעבר. נסטרנקו: "סומך על היכולת של המועדון לבנות קבוצה חזקה". טישמן: "שמח לחזור למועדון שהוא בית בשבילי"

מכבי ראשון לציון, הקבוצה שירדה לליגה הלאומית העונה אחרי 34 שנים בליגת העל, הודיעה היום (שלישי) על החתמתם של נמרוד טישמן ואיגור נסטרנקו לשנתיים, כשני שחקני חיזוק בכירים ראשונים של הכתומים. השניים מצטרפים לקבוצה של נדב זילברשטיין בה ישחקו בעונה הבאה גם גיא פלטין וטל פלד שימשיכו מהעונה שעברה.

"אני שמח מאוד לחזור לקבוצה בה גדלתי והיוותה מבחינתי את תחילת הדרך כשחקן", אמר נסטרנקו (31, 2.03) שחוזר לראשון לציון בה שיחק עד לעונת 2014/15, ואלחר מכן עבר לעירוני נס ציונה, עירוני נהריה ובשנים האחרונות בהפועל חיפה, "סומך על היכולת של המועדון לבנות קבוצה חזקה, מחוייבת ומגובשת שמטרתה העיקרית היא להחזיר את מכבי ראשון לליגת העל. אין לי ספק שביחד נוכל לעמוד במשימה המאתגרת הזו ובטוח שהדרך הולכת להיות מהנה ומעניינת. נרגש להיות חלק ומאחל לנו ולאוהדים המון הצלחה במסע החשוב שלפנינו".

שחקן מכבי ראשון לציון איגור נסטרנקו. מגד גוזני
שוב בעיר היין. נסטרנקו בקדנציה הקודמת בקבוצה/מגד גוזני

טישמן (30, 1.97), שחוזר לקבוצה בה שיחק במשך שלוש שנים אחרי עונה אחת בעירוני נס ציונה סיפר: "אני שמח לחזור למכבי ראשון לציון, מועדון שהוא בית בשבילי. הולכת להיות עונה מאתגרת ואנחנו נעשה הכל כדי להחזיר את המועדון לקדמת הבמה. לאוהדים המסורים שלנו מגיע את זה ונילחם כל משחק עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully