וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבניה מודאגת לקראת ישראל: "הספיגה נגד איסלנד בלתי נסלחת"

אחרי איסלנד ולפני ישראל, המאמן רייה שוב סופג ביקורת על המערך והפרשנים מתלוננים: "איך סופגים ככה עם 3 בלמים מהסרייה A?"

תקציר: איסלנד - אלבניה 1:1/ספורט1

אכזבה גדולה באלבניה אחרי ה-1:1 אתמול (שני) בחוץ נגד איסלנד, ב"בית הישראלי" בליגת האומות. טאולנט ספרי כבש שער בכורה במדים הלאומיים ואלבניה חלמה על ניצחון ראשון על אדמת איסלנד, אבל המארחת ניצלה טעות קשה בהגנה כדי לאזן במחצית השנייה.

בתקשורת המקומית ביקרו בחריפות והמאמן הוותיק שפטים דורו אמר: "הספיגה הזו בלתי נסלחת. זו לא רק הטעות של ג'ימשיטי, הייתה שם שרשרת של החלטות לא נכונות. יש לנו שלושה בלמים שמשחקים בסרייה A וזה פשוט בלתי נסלח שהם נתפסים ברגע כזה".

דורו הוסיף: "הספיגה הזו שינתה את האיזון של המשחק. יש רגעים בהם אסור לך לספוג, עוד כמה דקות של יתרון ואלבניה הייתה משתלטת על המשחק".

אדוארדו רייה, מאמן נבחרת אלבניה. Alex Caparros, GettyImages
סופג הרבה אש מאז שמונה לתפקיד ב-2019. רייה/GettyImages, Alex Caparros

המאמן האיטלקי אדי רייה סופג ביקורת חוזרת ונשנה מאז שמונה לתפקיד ב-2019, בעיקר על המערך שלו שכולל שלושה בלמים ולדעת הפרשנים לא תמיד הכרחי. אתמול שוב כולם דיברו על המערך.

הפרשן יילי אגה אמר: "יכול להיות שצריך היה לוותר על בלם ולהכניס במקומו שחקן התקפה במחצית השנייה. לשחק עם שלושה בלמים, כשליריבה יש חלוץ אחד - שחקן מהליגה השלישית בספרד - לי זה נראה כמו מותרות".

טאולנט ספרי שכבש את השער של אלבניה סיכם: "חשבתי שהשער שלי יספיק לשלוש נקודות. התיקו הוא לא רע כי אנחנו יודעים שאלבניה מעולם לא ניצחה משחק חוץ באיסלנד. עכשיו אנחנו צריכים לחשוב על ישראל. במחצית השנייה לא שיחקנו כמו שתכננו, אבל שוב - הפוקוס עובר עכשיו רק למשחק נגד ישראל ביום שישי".

עוד בוואלה!

התלבטות בנוגע לקישור בנבחרת: "אנחנו לא פייבוריטים באלבניה"

לכתבה המלאה

המשחקים שנותרו בבית ב', דרג ב'

10.6, אלבניה - ישראל
13.6, איסלנד - ישראל
24.9, ישראל - אלבניה
27.9, אלבניה - איסלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully