וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדליי "שמח להיות חלק מנבחרת ענקית". מאריבור התעניינה בבדש

שוער הפועל ירושלים נכלל בסגל של נבחרת ניגריה למשחקים במוקדמות אליפות אפריקה בשבוע הקרוב. אלופת סלובניה ירדה מהקשר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.6/ספורט1

שחקן הפועל ירושלים, גיא בדש, היה על הכוונת של מאריבור - כך על פי דיווח בסלובניה. לפי הדיווח, מרקו שולר שמשמש כמנהל המקצועי של אלופת סלובניה ובעבר שיחק תקופה קצרה בהפועל תל אביב, התרשם משחקן הכנף. יחד עם זאת, בסלובניה הוסיפו שהעלויות שלו גבוהות מדי עבור מאריבור. לבדש חוזה לעונה נוספת בהפועל ירושלים ומעבר שלו צריך להיות כרוך בדמי העברה.

אדבאיו אדליי, שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ממתין בסבלנות להופעה ראשונה. אדליי/ברני ארדוב

אחרי שקיבל זימון בכורה לנבחרת ניגריה, שוער הפועל ירושלים, אדבאיו אדליי, מתרגש וחולם גם על הופעה ראשונה. ביום חמישי הנשרים יארחו את סיירה לאון במוקדמות אליפות אפריקה 2023 וארבעה ימים לאחר מכן יתארחו במאוריציוס.

"אני שמח להיות חלק מנבחרת ענקית", אמר אדליי בריאיון במולדתו, "זה דבר גדול עבורי, חלום שהתגשם. אתן את הכול כדי להצליח ונראה מה יהיה. אני כאן כדי לנסות לעזור לנבחרת שלי לעלות לאליפות אפריקה".

אדליי פספס את משחקי הידידות נגד מקסיקו ואקוודור בימים האחרונים בגלל שלא הספיק לקבל ויזה לארה"ב, שם הם נערכו. במשחקים הקרובים הוא יהיה חלק מהסגל, אבל אמור לשבת על הספסל כשאת המקום בין הקורות צפוי לתפוס פרנסיס אוזוהו מאומוניה ניקוסיה.

"המשחק נגד סיירה לאון חשוב מאוד עבורי כי אני חדש בנבחרת, אבל אני לא מרגיש לחץ", הוסיף שוער הפועל ירושלים, "אם אשחק ואם לא, אם אפתח או אשב על הספסל, אני לא אתאכזב מכלום. יש לנו שוערים מצוינים, אבל אני מוכן לאתגר ולרגע שיקראו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully