וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא הניסיון, זו האש: הרצליה יודעת ש"ככה לא לוקחים אליפות"

7.6.2022 / 6:35

מחזיקת הגביע מוטרדת מההופעה של כולם למעט אונואקו, תגיע לחולון עם הגב לקיר אבל מסרבת להרים ידיים: "לא חוששים מהאווירה"

תקציר: ריאל מדריד - באסקוניה 71:83/ספורט1

אכזבה גדולה בבני הרצליה אחרי ההפסד הביתי הראשון בפלייאוף, שהגיע דווקא אמש (שני) במשחק הראשון בגמר הפלייאוף. הקבוצה של אורן אהרוני תגיע למשחק השני ביום חמישי (20:30) במטרה לכפות משחק שלישי, למרות שהיה בעמדת נחיתות משמעותית ביציעים.

התסכול של הרצליה מגיע מאחר ש-9 וחצי דקות לסיום הצליח אנדי ואן וליט להעלות את הקבוצה בשלשה ליתרון 54:61, אך מנקודת הזמן הזאת הקבוצה קלעה רק 10 נקודות, ראתה את חולון משתלטת על המשחק ולוקחת את יתרון הביתיות עם ניצחון 71:78.

בקבוצה לא באו בטענות לשחקנים, אבל יודעים שכמעט כל אחד מהם, מלבד צ'ינאנו אונואקו, לא היה במיטבו. כריס באב קלע 12 נקודות, אך דייק רק בשלשה אחת מ-12 נסיונות. אנדי ואן וליט ומוריס קמפ תרמו 12 ו-10 נקודות בהתאמה, אך לא היו מספיק דומיננטיים. שון דאוסון קלע 10 נקודות, אך המשחק שלו לא זרם, וגם קווינטון הוקר היה חלש עם 7 נקודות בלבד. אונואקו היה נקודת האור של הרצליה עם משחק טוב של 18 נקודות ו-20 ריבאונדים, אך כאמור זה לא הספיק.

שחקני בני הרצליה מוריס קמפ, יאיר קרביץ. דני מרון
אחוזים איומים. קמפ וקרביץ/דני מרון

"אם נופיע בצורה דומה לזאת ביום חמישי, אנחנו יכולים להזמין כרטיסי טיסה לשחקנים", אמר אחד מאנשי הרצליה המאוכזבים ביציאה מאולם היובל אמש. "זה לא שהשחקנים לא רצו, אבל היה לנו מאוד קשה כשאנחנו קולעים באחוזים כל כך נמוכים מבחוץ (3 מ-24 ל-3). ככה לא נוכל לקחת אליפות".

אל מסיבת העיתונאים נשלח סנדי כהן, שלא קלע במשחק. "ההתקפה שלנו לא שטפה. אלה משחקים על תואר ונגד קבוצה כמו חולון, צריכים להיות עקביים ולא עשינו את זה הערב. אני לא חושב שהניסיון היה ההבדל, זה המשחק השלישי על האליפות, באב שיחק על אליפויות, אונואקו זכה באליפות. זה לא קשור לניסיון", אמר המתאזרח, "כקבוצה, אנחנו צריכים להיות יותר עקביים בעיקר ברבע האחרון, להגיע לזריקות נכונות ולעשות מהלכים טובים, עשיתי הכי טוב שאני יכול בהגנה נגד השחקן הטוב ביותר שלהם בהתקפה, אצטרך להיות יותר טוב".

כשנשאל על האווירה הצפויה ביום חמישי אמר כהן: "אני לא חושב שהאווירה תהיה חדשה לנו, שיחקנו נגד מכבי תל אביב והאולם שם יותר גדול עם יותר אוהדים. אנחנו לא מודאגים מזה, נצטרך לעשות דברים יותר טובים מהרבע האחרון היום. אני לא חושב שאנחנו מרגישים את הלחץ, נצטרך לשחק כדורסל טוב יותר, נצטרך להיות עם יותר אש במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully