וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אמרתי לשחקנים לזכור את הפועל ירושלים"

מאמן הפועל חולון רוצה לסגור עניין ביום חמישי וביקש משחקניו להימנע ממקרה חצי הגמר. אהרוני: "ננוח, נתקן את הטעויות ונבוא לנצח בחולון"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 6.6/ספורט1

הפועל חולון שמרה על מאזן החוץ המושלם שלה בפלייאוף ונמצאת כעת מרחק משחק בודד מאליפות שנייה בתולדותיה. הסגולים הגיעו לסדרת הגמר ללא יתרון ביתיות, אבל ניצחו הערב (שני) באולם היובל 71:78 את בני הרצליה, עלו ל-0:1 ויוכלו להכריע את העונה כולה במשחק הביתי ביום חמישי (20:30).

ג'ו רגלנד (מימין) עם טיירוס מגי שחקני הפועל חולון. דני מרון
תוכנית המשחק עבדה. ג'ו רגלנד עם טיירוס מגי/דני מרון

גיא גודס, מאמן הפועל חולון: "לכל קבוצה יש את השחקנים שלה והשחקנים מנצחים במשחקים. עשינו כמה מהלכים נכונים וניצחנו, אבל זה רק 0:1. נעשה הכול כדי לא לחזור לפה. מייקל קייזר ודלטון תרמו המון, יש לנו הרבה מה ללמוד מהשגיאות שעשינו. ננסה ללמוד את זה כמה שיותר מהר כדי להגיע מוכנים למשחק העונה בחמישי. אמרתי לשחקנים שיזכרו את הפועל ירושלים ומה שהיה במשחק בית ההוא".

המאמן הוסיף: "הצלחנו לעכב אותם בכל מיני דברים, ולמרות שנקלענו לבעית עבירות של רוב השחקנים הגבוהים שלנו. בסוף עברנו לשחק עם שחקנים בגובה 1.95 מ' ומטה כמו בליגה הקוריאנית, מקווה שזה לא יחזור על עצמו ביום חמישי. הרצליה היו במומנטום בגלל העבירות שספגנו, אבל ידענו לעשות פעולות הגנתיות והתקפיות, עשינו מהלכי מאני טיים ושמח שניצחנו את המשחק. זה 0:1, אסור לנו לצאת מגדרנו, עברנו את זה נגד ירושלים. נצטרך להתקיף ולהגן יותר טוב. רפי התחיל פנטסטי ופניני היה טוב בדקות ששיחק. אנחנו קבוצה, כל אחד תרם לנרטיב הזה, יש לנו המון ניסיון, עברנו הרבה דברים, הניסיון אצלנו ועם זה נצטרך לבוא למשחק השני בבית. יש לנו עוד ניצחון אחד בשביל האליפות, את כל השאר נשאיר לאחרי זה".

טיירוס מגי, שהוביל את קלעי חולון עם 23 נקודות, אמר בסיום: "נשארנו מרוכזים ופעלנו לפי התוכניות של המאמן. התחלנו טוב, לאחר מכן נרגענו ונתנו להם לחזור, אבל ידענו להתעשת וסיימנו עם ניצחון. הרצליה קבוצה מצוינת ואנחנו מצפים למאבק דומה גם במשחק הבא".

עוד בוואלה!

ניצחון ביתי מאליפות: הפועל חולון עלתה ל-0:1 על הרצליה בסדרת הגמר

לכתבה המלאה
אורן אהרוני מאמן בני הרצליה. דני מרון
"לא הייתי קורא לזה פאניקה". אורן אהרוני/דני מרון

בצד השני, המאמן המפסיד אורן אהרוני הודה: "בפלוס 6 שלנו חולון עשתה שני סלים גדולים מכדורים תועים, אבל מה שהיה בעוכרנו זה אחוז קליעה רעה מאוד מבחוץ, בטח נגד האזורית שצופפה. מבחינה הגנתית, עמדנו פחות או יותר במטרות שלנו, אבל ערב לא טוב מבחוץ. זאת סדרה ואנחנו בפיגור של משחק. צריך לאסוף את עצמנו למרות האכזבה ולהתכונן למשחק בחולון. לא הייתי קורא לזה פאניקה, זה קרה לנו גם במשחק הראשון נגד מכבי תל אביב בסדרה. זה יכול לקרות. חלק מהזריקות היו טובות וכאלה שאנחנו צריכים לקלוע. אנחנו צריכים לנוח, לתקן את הטעויות, לבוא לחולון, שם זה יהיה סיפור אחר לגמרי, ולנצח".

על מגי ורגלנד: "היו פה סלים גדולים של רגלנד על כריס באב ועוד סלים, אלה שחקנים שיכולים לקלוע נקודות גם כשההגנה טובה. משחקים צמודים כאלה מוכרעים על הדברים הקטנים, הם עשו את הסלים הגדולים האלה ואנחנו לא. להחזיק את חולון על 78 נקודות זה בסדר, אבל חסרה לנו התקפה טובה יותר וזרימה טובה יותר בהתקפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully