וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "חיכיתי הרבה זמן לסוג כזה של אתגר, זה ג'וב שמרגש אותי"

עודכן לאחרונה: 6.6.2022 / 20:07

מאמנה החדש של הפועל חיפה דיבר בתכנית הספורט של 103FM: "המאמנים הישראלים הם בין הטובים שיש, מתוחכמים, כריזמטים ויודעים לבנות קבוצות"

שרון דרוקר מונה אתמול (ראשון) למאמנה של הפועל חיפה וחתם לשנתיים בקבוצה. האדומים, שהודחו בסיבוב הראשון של הפלייאוף על ידי בני הרצליה, נפרדו מאלעד חסין שחתם בעירוני נס ציונה, ובחרו מאמן מנוסה שיחליפו.

דרוקר, שימשיך לשמש כמאמן נבחרת הנשים, אמר: "זו משימה לאומית שיש לנו ביוני הבא, אליפות אירופה בארץ. הפועל חיפה יודעים מזה וגם לי זה חשוב, ובטח לאיגוד ולנבחרת. בשנה האחרונה לא אימנתי, היה חסר. למי שיש כדורסל בוורידים יודע את זה, בכל גיל וכל זמן, נולדנו ואנחנו אוהבים לעשות את הדבר הזה - לאמן".

בהמשך, התייחס דרוקר למצב בטבלה שהפתיע רבים: "פתאום אתה רואה בליגה שמכבי תל אביב והפועל ירושלים לא שם, קבוצות כמו חולון והרצליה בעונה מדהימה כן שם. יש גם דברים שאנחנו עושים טוב. בזמנו כשהייתי במכבי תל אביב, עשיתי להם תוכנית ואמרתי לקברניטים 'אני חושב שמכבי תל אביב צריכה להיות קבוצה של ישראלים ומחוזקת בזרים'. זאת לא בעיה שלי ואני לא רוצה לדבר יותר מדי על מכבי תל אביב, זה מה שאמרתי שצריך להיות".

לאור אמירותיו, תהו המגישים כמה זרים צפויים להיות בחיפה העונה, ודרוקר הבהיר: "כרגע אנחנו בשלבים של גיבוש הסגל, יש לנו כמה ישראלים טובים חתומים ואנחנו ברצון להיות ארבעה. אנחנו רוצים גם כחלק מהדי.אן.איי של המועדון לקדם את גור לביא, את אופק אביטל. אנחנו חושבים לבנות קבוצה טובה".

בנוסף, הודה דרוקר כי לתחושתו הזרים שממונים לתפקידים רבים בסגל באים על מקומו ומקומם של ישראלים נוספים. "ברגע שזה היה פרוץ הופיעו כאן כל מיני ארחי פרחי שגם עלו בחיים של מועדון. בסופו של דבר אנשים מבינים שהכדורסל הישראלי והמאמנים הישראלים הם בין הטובים שיש, מתוחכמים, כריזמטיים ויודעים לבנות קבוצות. אין סיבה להחליף מאמן ישראלי, אלא אם אתה מביא פה עילוי, בינתיים לא ראיתי פה הצלחות מיוחדות", תקף.

בסיום, שיתף מאמן הפועל חיפה הנכנס בתחושות מאז מינויו לתפקיד: "חיכיתי הרבה זמן לסוג של אתגר, היו לי כמה הצעות בשנה שעברה. חיכיתי בסבלנות והגיע הצ'אנס הזה. זה ג'וב שרציתי, זה ג'וב שהוא די מרגש אותי. זה מועדון שמתפתח, שרוצה לגדול. זה מועדון שיש פה אנשי עסקים מעורבים ורוצים לגדול איתו. זה מועדון שרוצה להצליח ולשחק באירופה. אנחנו רוצים לפתח אותו. אלעד חסין עשה עבודה מצוינת. לא ציפיתי לכל כך הרבה תגובות, זה מחמם לי את הלב. זה ריגש אותי וזה חסר לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully