וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאבלו לאסו שוחרר מטיפול נמרץ, אך לא ישוב לאמן העונה

לאחר שלקה בהתקף לב, מאמן ריאל מדריד יישאר באשפוז ויצטווה לקחת הפסקה בחודשים הקרובים. עתידו ייקבע בהתאם לבדיקות, אך בשלב זה ההערכה היא שיחזור בהמשך

תקציר: ריאל מדריד - באסקוניה 71:83/ספורט1

מאמן ריאל מדריד, פאבלו לאסו, שוחרר היום (שני) ממחלקת טיפול נמרץ אחרי שאתמול לקה בהתקף לב. מאמן הבלאנקוס יישאר באשפוז בתקופה הקרובה על מנת לבצע בדיקות שיאבחנו את הסיבה לאירוע הלבבי ואת חומרת מצבו, מה שימנע ממנו לחזור לעמוד על הקווים במה שנותר מעונת הכדורסל בספרד.

עוזרו צ'וס מתאו ידריך את הבלאנקוס עד לסיום דרכם בפלייאוף, כאשר נכון לעכשיו הם ביתרון 0:2 על באסקוניה בסדרת חצי הגמר. לאסו, כך דווח בארצו, הראה סימנים חיוביים ומצב רוח מרומם לכל מי ששוחח עמו מאז האירוע.

מאמן ריאל מדריד פאבלו לאסו. דני מרון
סיים את העונה. פאבלו לאסו/דני מרון

השאלה הגדולה ביותר היא מה יקרה עם המשך הקריירה של המאמן בן ה-54: הרופאים צפויים להמליץ ללאסו על מנוחה שתימשך בין חודש לשלושה חודשים, בנוסף לדיאטה, תרופות נגד קרישת דם ופעילות גופנית מתונה, ונראה כי הספרדי ייאלץ להעביר תקופה הרחק מהמגרשים.

עתידו של לאסו ייקבע בהתאם לתוצאות הבדיקות שיעבור, כאשר בספרד מעריכים כי האירוע לא צפוי לשים קץ לקריירת האימון שלו. מאמנה של ריאל מדריד יכול לשאוב עידוד מהמקרה של עמיתו ולימיר פראסוביץ', שסבל מתעוקת לב בשנת 2007, חזר לאמן אחרי מנוחה של מספר חודשים וממשיך לעשות זאת עד היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully