וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יובאנוביץ' ינסה לשכוח כמה שיותר מהר מהבכורה שלו בנבחרת סרביה"

חלוץ מכבי תל אביב הועדף על יוביץ' וטאדיץ' בהרכב, אבל בעיקר החמיץ נגד סלובניה. המאמן: "חושבים שאני משוגע, אבל הוא שחקן חשוב"

מערכת וואלה!

ג'ורג'ה יובאנוביץ' חווה אתמול (ראשון) ערב חמוץ-מתוק. מצד אחד, חלוץ מכבי תל אביב רשם הופעת בכורה מרגשת במדי הנבחרת הבוגרת של סרביה, וקיבל צ'אנס בהרכב מול סלובניה לפני כוכבים ושמות כמו לוקה יוביץ' ודושאן טאדיץ'. מצד שני, ההופעה המרגשת לא התפתחה כמצופה.

יובאנוביץ' היה חתום על כמה החמצות במהלך המחצית הראשונה, והוחלף עם פתיחת המחצית השנייה. באתר הסרבי B92 ציינו ש"את הופעת הבכורה הזו יובאנוביץ' ינסה לשכוח כמה שיותר מהר, כי לא לזה הוא פילל. אחרי החמצה אחת מקרוב, הוא איבד את הביטחון. במצב ההבקעה הבא, הוא מסר לאלכסנדר מיטרוביץ' במקום לבעוט לשער, ובזבז הזדמנות פז".

שחקן נבחרת סרביה ג'ורג'ה יובאנוביץ'. Srdjan Stevanovic, GettyImages
גם מרגש, גם מאכזב. יובאנוביץ' בפעולה אתמול/GettyImages, Srdjan Stevanovic

אחרי החילופים של המאמן אלכסנדר סטויקוביץ', סרביה השתלטה על המשחק וסיימה אותו בניצחון 1:4 מרשים. בסיום התייחס המאמן לשילוב של יובאנוביץ' בהתקפה ואמר: "בטח כולכם חושבים שאני משוגע, אבל מבחינתי ג'ורג'ה קיבל היום ניסיון חשוב. תמיד נחמד לערוך הופעת בכורה בנבחרת של המדינה שלך. חבל שהוא לא ניצל את המצבים וכבש, אבל אני מרוצה מכך שהוא הרגיש חלק מהנבחרת, הבין מה המשמעות של זה וראה במה זה כרוך. מכאן הוא צריך להשתפר ולהוכיח את עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully