וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדמעות של אמא של רונאלדו ריגשו את פורטוגל: "שניהם נולדו מחדש"

דולורס אביירו התרגשה "כאילו בנה כבש לראשונה", במשחק הנבחרת הראשון בו צפתה מאז שהתאוששה משבץ מוחי. פרננדו סנטוס: "הוא עדיין השחקן הטוב בעולם"

מערכת וואלה!

פורטוגל חוגגת ומתרגשת עם כריסטיאנו רונאלדו, ששבר בצורת של חמישה משחקים ללא הבקעות במדים הלאומיים ומצא את הרשת פעמיים ב-0:4 על שוויץ אמש (ראשון) בליגת האומות. רונאלדו הגיע ל-117 שערים במדי הנבחרת, ול-100 שערים מבלי להחשיב פנדלים.

רונאלדו סיפק גם את הסצנה המרגשת של הערב בכדורגל העולמי, כשהקדיש את אחד השערים שכבש לאמו, דולורס אביירו, שצפתה בו מהיציע. אביירו לקתה בשנה שעברה בשבץ מוחי, הייתה מאושפזת במשך מספר שבועות כשמצבה לא ברור, אבל הצליחה להתאושש ובחודשים האחרונים חוזרת לאט לאט לשגרה.

כריסטיאנו רונאלדו מקדיש שער שכבש לאמו. מתוך טוויטר, צילום מסך
הרגע המרגש של הערב. רונאלדו חוגג, אמו בוכה מרוב אושר/צילום מסך, מתוך טוויטר

אמש צפתה אביירו מהיציע בבנה לובש את מדי נבחרת פורטוגל לראשונה מזה זמן רב, והתרגשה עד דמעות מהמחווה שלו. "היא נולדה מחדש אחרי המחלה, והוא נולד מחדש אחרי הבצורת", תיארו בתקשורת הפורטוגלית את הרגע המרגש בשפה ציורית.

פרננדו סנטוס, מאמן פורטוגל, אמר בסיום: "מה עוד יש להגיד עליו? הוא עדיין השחקן הכי טוב בעולם, זה כל מה שיש לי לומר".

רונאלדו פרסם פוסט אינסטגרם אחרי המשחק וכתב: "ניצחון חשוב מאוד במסע שלנו. יש הרבה גאווה וביטחון בנבחרת הזאת, הרבה כוחות להעניק לפורטוגל את מה שהיא כל כך רוצה - ניצחונות וכדורגל משכנע. נראה כאילו העונה מסתיימת, אבל למעשה היא רק מתחילה...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully