וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרישה של גארת' בייל נדחתה: "התוצאה הגדולה בתולדות ויילס"

אחרי שכבר "היה מוכן לפרוש מכדורגל", הקפטן שסחף את שנבחרתו לגביע העולם לראשונה מאז 1958 התמוגג בסיום: "נתתי את הכול על המגרש, מהדבר הזה נוצרים חלומות"

תקציר פלייאוף ההעפלה למונדיאל: ויילס - אוקראינה 0:1/ספורט1

שחקני נבחרת ויילס חגגו אתמול (ראשון) בטירוף על כר הדשא לקול תשואות הקהל המשולהב באצטדיון בקארדיף בתום ה-0:1 על אוקראינה ששלח את הדרקונים לגביע העולם בקטאר. הנבחרת של רוב פייג' תפסה את הכרטיס האחרון מאירופה ותהיה במונדיאל לראשונה מאז 1958.

גארת' בייל, שעל פי הדיווחים במולדתו היה פורש בתום המשחק אם נבחרתו לא הייתה מעפילה, סידר את שער היתרון כשהגביה כדור חופשי אותו נגח אנדריי ירמולנקו לשערו הוא. הגנת המארחת ושוערה ויין הנסי ביום נפלא עמדו בלחץ של האוקראינים וגם היו יכולים אפילו להגדיל את יתרונם.

מנגד, נבחרת אוקראינה, אשר משחקיה בפלייאוף העלייה למונדיאל נדחו בשלושה חודשים בשל הפלישה הרוסית והמלחמה הנמשכת בשטחה כבר יותר ה-100 ימים, הציגה משחק יוצא מהכלל והגיעה למספר רב של מצבים, אך הייתה חסרת מזל ונתקלה ביום נהדר של הנסי בין הקורות של היריבה. שחקניה המאוכזבים, שקיוו להעניק רגעים של שמחה לאוהדיהם נותרו עם המחמאות והסימפטיה, כאשר שחקני ויילס לא שכחו להגיע ולתת כבוד ליריביהם.

שחקן נבחרת ויילס בן דייויס מנחם את שחקן נבחרת אוקראינה אנדריי ירמולנקו. רויטרס
בויילס ידעו גם לכבד את היריבה. דייויס עם ירמולנקו/רויטרס

כוכב הנבחרת והקפטן גארת' בייל היה נרגש בסיום: "זו התוצאה הגדולה ביותר בתולדות הכדורגל הוולשי. אנחנו כולנו בהרגשה עילאית. מהדבר הזה נעשים חלומות, וזה כל מה שעבדנו בשבילו מאז שכל אחד ואחד פה התחיל. זה בשביל כל האוהדים המדהימים שלנו. אני לא יכול לתאר את ההרגשה". בייל המשיך: "לא עשיתי יותר מידי בשבועות האחרונים, בגלל כאבי הגב שסבלתי מהם, אבל עשיתי מה שאני יכול. נתתי הכול על המגרש".

מאמן נבחרת ויילס המאושר רוב פייג' אמר בסיום: "היה המון רגש במשחק. הצגנו יכולת פנטסטית בלא מעט רגעים, אבל היינו צריכים להתמודד עם הכול היום. האוהדים היו מדהימים, הם דחפו אותנו מהפתיחה ולמשך כל 96 הדקות. אנשים שאלו אותי לפני המשחק אם אני לחוץ, אבל אני הייתי יותר נרגש בגלל שסמכתי על הבחורים האלה. אני רואה מה הם עושים באימונים. כמובן שהיה קצת לחץ, אבל אני סומך על השחקנים. היינו מצוינים היום".

בלם ויילס בן דייויס: "זה חלום שמתגשם. עבדנו כל כך קשה כנבחרת בשביל הרגע הזה. אנחנו תמיד נלחמים ונותנים כל מה שיש לנו, והערב זו הייתה דוגמא נוספת לכך".

עוד בוואלה! ספורט

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

לכתבה המלאה

השוער ויין הנסי: "זה פשוט מדהים. כל מי שהיה על המגרש הלילה, כולל הצוות מקצועי, היו מדהימים לאורך כל הקמפיין. זה המשחק הטוב ביותר בקריירה שלי במדי הנבחרת, וברגע כזה קריטי. חייבים לתת את הקרדיט גם לאוקראינה". על גארת' בייל: "הבעיטות החופשיות שלו כל כך מסוכנות, הוא כישרון מדהים ופשוט תענוג לצפות בו".

ארון ראמזי סיכם בקצרה את ההישגים של ויילס בשנים האחרונות: "להגיע לשלושה טורנירים גדולים ומעל הכול לגביע העולם זה פשוט בלתי ייאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully