וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון מתכנן שינויים: ברקוביץ' ודוידה עשויים לפתוח מול סן מרינו

5.6.2022 / 20:25

הנבחרת הצעירה חזרה להתאמן לקראת המשחק בשלישי, התלבטות בין בר לנידם. למקין הצטרף לנבחרת הנוער, גלוך נשאר

תקציר ה-2:2 הביתי של ישראל מול איסלנד/ספורט1

אחרי כמה ימי חופש לכבוד החג, הנבחרת הצעירה חזרה להתאמן הערב (ראשון) לקראת המשחק הנועל של מוקדמות היורו ביום שלישי מול סן מרינו, על חשבונה ינסו שחקניו של גיא לוזון להתאושש מההפסד המפתיע ללטביה שהוריד אותם למקום השלישי בבית ב'.

לפי התרגולים החלקיים, עושה רושם שלוזון יבצע כמה שינויים בהרכב. אמיר ברקוביץ', שנותר מחוץ לסגל בלטביה, עשוי אף לפתוח בהרכב, כמו גם אושר דוידה שנעדר מהמשחק הקודם. מי שצפויים לשלם את המחיר יהיו סתיו נחמני מוחמד כנעאן. במרכז המגרש ישנה התלבטות בין ארד בר לבין נדב נידם.

מי שלא חזר מהחופש ולמעשה לא יהיה בסגל הוא סתיו למקין. הבלם הצעיר של הפועל תל אביב הצטרף לנבחרת הנוער שהחלה בהכנותיה לקראת היורו עד גיל 19. בניגוד אליו, אוסקר גלוך נשאר וצפוי שוב לפתוח בהרכב. בנבחרת הצעירה הבהירו שגלוך חשוב למערך ולכן לא הסכימו לוותר עליו כרגע. הוא יעבור לשורות נבחרת הנוער לאחר המשחק.

שחקן נבחרת הנוער אוסקר גלוך. אסי קיפר, אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
לא הסכימו לוותר עליו בנבחרת הצעירה. אוסקר גלוך/אתר רשמי, אסי קיפר, אתר ההתאחדות לכדורגל

"אנחנו חייבים לעשות את העבודה שלנו קודם כל", אמר שחקן בנבחרת לקראת סן מרינו. "אנחנו באמת מאמינים שיהיה קשה לפולין לנצח פעמיים בטורניר את גרמניה. העובדה שהגרמנים הובסו 4:0 בבית במפגש הקודם, עשויה לגרום להם לרצות ולהוכיח בפולין, וזה טוב לנו".

נזכיר: הנבחרת הצעירה חייבת כמובן לנצח את סן מרינו ובמקביל היא תחזיק אצבעות לגרמניה שתתארח בפולין. הגרמנים כבר השיגו את הכרטיס ליורו דרך המקום הראשון, אבל אם ישיגו אפילו נקודה אז ישראל תהיה בשוויון עם פולין ותעלה למקום השני בזכות יתרון במאזן הראש-בראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully