וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה לנוער: ישראל שובצה עם אנגליה ואוסטריה

נבחרתו של אופיר חיים הוגרלה לבית ב', היריבה השלישית טרם נקבעה. במקרה שתסיים בין שתי הראשונות, ישראל תשחק בגביע העולמי. המאמן: "נקווה לאכזב את הנבחרות ששמחו לקבל אותנו"

יילס חוס מברך את נבחרת הנוער של ישראל על העפלתה ליורו/ההתאחדות לכדורגל

לאחר שהבטיחה לפני כחודש את העפלתה לאליפות אירופה לנוער, נבחרת ישראל התוודעה היום (חמישי) לזהות יריבותיה בטורניר, בהגרלה שנערכה בסלובקיה, שם יתקיים הטורניר. נבחרתו של אופיר חיים שובצה לבית ב' יחד עם אנגליה ואוסטריה, כאשר היריבה השלישית טרם נקבעה מכיוון שבית ו' במוקדמות עוד לא הסתיים, בשל העובדה שאוקראינה משחקת בו. הפייבוריטית לעלות מאותו בית היא הולנד, שמתחרה גם עם נורבגיה וסרביה.

מאמן נבחרת הנוער אופיר חיים. אסי קיפר, אתר ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
אחת המטרות: להעפיל לאליפות העולם. אופיר חיים (מימין)/אתר רשמי, אסי קיפר, אתר ההתאחדות לכדורגל

המטרה של אופיר חיים ושחקניו תהיה כמובן להגיע כמה שיותר רחוק, אבל אולי גם להעפיל לראשונה בהיסטוריה למונדיאליטו - אליפות העולם עד גיל 20, שתתקיים ב-2023 באינדונזיה. המשימה בוודאי תהיה לא פשוטה לנוכח חוזקן של היריבות, אך כן ניתנת להשגה והשיטה היא כזו:

חמש מתוך שמונה הנבחרות שישחקו בטורניר שיתקיים בקיץ הקרוב, יעלו למונדיאליטו. שתי הראשונות בכל בית יעפילו לחצי הגמר, ועל הדרך יבטיחו לעצמן כרטיס לגביע העולמי. הנבחרות שיסיימו במקום השלישי בכל אחד מהבתים, תשחקנה אחת נגד השנייה כשהמנצחת תקבל את המקום האחרון ששמור לנציגות של אירופה.

המאמן אופיר חיים הגיב להגרלה: "יש שמונה נבחרת אז היה צפוי שיהיה בית לא פשוט, אבל הבתים די מאוזנים. באנו לפה במטרה לעשות היסטוריה וזה מה שנעשה. אני בטוח שהנבחרות שהוגרלו נגדנו שמחו לקבל אותנו, אבל גם בטורניר העילית שמחו לקבל את ישראל. נקווה לאכזב אותם בטורניר עצמו ומאמין שנעשה היסטוריה כי אנו נבחרת טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully