וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דניאל סונדגרן השבדי על סף חתימה במכבי חיפה

באחד העיתונים הנפוצים בשבדיה פורסם כי המגן הימני בן ה-31 שסיים את חוזהו באריס סלוניקי צפוי להצטרף לאלופת ישראל, כאשר "נותרו רק פרטים קטנים להשלמת העסקה"

סיכום עונת 2021/22 של ספורט1/ספורט1

דניאל סונדגרן קרוב לחתימה במכבי חיפה. באתר השבדי "aftonbladet", השייך לאחד העיתונים הנפוצים במדינה, דווח היום (ראשון) שהמגן הימני של אריס סלוניקי היוונית רחוק "מספר פרטים קטנים מחתימה על החוזה".

סונדגרן בן ה-31 מסיים את חוזהו באריס בסוף החודש ועל כן יוכל להצטרף למכבי חיפה ללא עלות. הוא צפוי להחליף את מיקאל אלפונס בתפקיד המגן הימני ויתחרה על העמדה מול ינון אליהו, שהשבוע הצטרף לאלופת ישראל ממכבי פתח תקוה.

דניאל סונדגרן, כדורגלן שבדי. Nils Petter Nilsson, GettyImages
בקרוב מאוד במכבי חיפה? סונדגרן/GettyImages, Nils Petter Nilsson

סונדגרן ואריס סלוניקי כבר סיכמו על כך שאין ברצונם להמשיך את ההתקשרות ונטען שהגעתו למכבי חיפה זו עסקה שעשויה להפוך לרשמית בקרוב מאוד. סונדגרן הצטרף לאריס ביולי 2019 מא.י.ק סולנה והעונה שותף ב-33 משחקים בכל המסגרות, כבש שער אחד ובישל שלושה על פני 1,635 דקות. ב-2017/18 הוא נעדר כחצי שנה כתוצאה מקריש דם בריאות, אבל מאז מיעט להיעדר כתוצאה מפציעות.

בספטמבר האחרון הוא גם ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת שבדיה בניצחון על אוזבקיסטן, אבל הופעתו הראשונה היא לבינתיים גם האחרונה כי בשאר משחקי הנבחרת הוא ישב על הספסל או כלל לא זומן לסגל. גם בחלון משחקי ליגת האומות הנוכחי הוא אינו נמנה על סגל הנבחרת השבדית, כך שיוכל להגיע ארצה לפתיחת ההכנות של מכבי חיפה למשחקי מוקדמות ליגת האלופות, אם יצטרף כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully