וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברקה הונגרית? באנגליה זעמו: הילדים ביציע שרקו בוז בזמן כריעת הברך

עודכן לאחרונה: 5.6.2022 / 1:21

ההונגרים הכניסו 40 אלף ילדים מתחת לגיל 14 בגלל העונש שספגו, אלא שהאוהדים הרתיחו את האנגלים בגלל התנהגותם בזמן כריעת הברך המסורתית של האנגלים כמחאה נגד גזענות. סאות'גייט: "אני מופתע, אנחנו עושים את זה כדי לחנך. ילדים מושפעים ממבוגרים"

מערכת וואלה!

לא כך קיוותה נבחרת אנגליה לפתוח את דרכה בליגת האומות. סגנית אלופת אירופה הפסידה 1:0 בבודפשט מול הונגריה, באותו אצטדיון שבו היא ניצחה 0:4 במוקדמות המונדיאל. אלא שהפעם היה הבדל אחד משמעותי: הונגריה, שקיבלה עונש רדיוס ללא קהל, ניצלה פרצה בחוק והכניסה לאצטדיון לא פחות מ-40 אלף ילדים עד גיל 14. הילדים סיפקו אווירה ביתית למדי וראו את דומיניק סובוסלאי מכריע את ההתמודדות בפנדל ומעניק להונגרים ניצחון ראשון על אנגליה אחרי 60 שנה.

אוהדי נבחרת הונגריה ילדים מול אנגליה. רויטרס
סיפקו אווירה ביתית, אבל הרתיחו את האנגלים. הילדים ביציע/רויטרס

אלא שבאנגליה ממש לא התרשמו מהילדים האלו, בדיוק להיפך. האנגלים הביעו את זעמם על כך שבזמן ששחקני נבחרתם כרעו ברך, מנהג שלהם מ-2020 במסגרת המאבק נגד גזענות בעקבות Black Lives Matter, הילדים ביציע פצחו בקריאות בוז צורמות למדי. כזכור, הונגריה נענשה בעקבות קריאות גזעניות כלפי שחקני אותה נבחרת אנגליה במפגש בין השתיים במסגרת מוקדמות המונדיאל ב-2 בספטמבר.

גארת' סאות'גייט מאמן נבחרת אנגליה התייחס לתופעה הזו ואמר: "אני מאוד מופתע. אנחנו עושים את זה כדי לנסות לחנך. אנשים צעירים מושפעים על ידי אנשים מבוגרים. זה עניין של חינוך. ביום כזה שבו לא שיחקנו טוב ולא ניצחנו, אז עדיף לי לדבר על הביקורת של זה. אבל אני בכל זאת מעדיף לדבר יותר על המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully