וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נייט מילר, כוכב הליגה הלאומית לשעבר, הלך לעולמו בגיל 34

הכדורסלן האמריקאי מת כתוצאה מהתקף אסטמה בביתו שבארצות הברית. הוביל את עירוני נהריה לעליית ליגה ב-2014, שימש כקפטן הקבוצה בליגת העל ופרש ב-2019

תקציר: ברצלונה - חובנטוד בדאלונה 72:89/ספורט1

כדורסלן העבר האמריקאי נייט מילר הלך היום (שבת) לעולמו בביתו שבארצות הברית, לאחר התקף אסטמה, כך על פי דיווחים שמגיעים ממולדתו. שחקנים ומאמנים רבים שהיו שותפים לדרכו של מילר בישראל נותרו בהלם מהידיעה, והגיבו בתדהמה בעמוד הפייסבוק של השחקן.

מילר, בן 34 במותו, היה אחד השחקנים המוכרים בליגה הלאומית בעשור הקודם, ונבחר על ידי אתר "ספסל" לחמישיית העשור של הליגה השנייה לפני שנתיים.

נייט מילר שחקן עירוני נהריה. מגד גוזני
מוות מפתיע. נייט מילר בנהריה/מגד גוזני

השחקן, בוגר אוניברסיטת בואלינג גרין משנת 2009, הגיע לישראל בעונת 2010/11 להפועל יקנעם/מגידו וממנה עבר למכבי באר יעקב הקטנה, אותה הוביל עד לסדרת הגמר של הליגה הלאומית, שם נעצרה על ידי הפועל תל אביב. בקיץ 2013 חתם מילר בעירוני נהריה והיה אחד מכוכבי הקבוצה שעלתה בסופו של דבר לליגת העל, כאשר בעונה שלאחר מכן שימש כקפטן הקבוצה בליגת העל. אחרי 11 משחקים בלבד, הוא נפצע בצורה קשה כשקרע את גיד אכילס - וסיים את העונה.

מאמנו בנהריה, רועי חגאי, החתים אותו בעירוני רמת גן במהלך עונת 2015/16, אך מילר לא הצליח לעזור לקבוצה לעלות ליגה. את שלוש העונות האחרונות שלו בקריירה בילה בליגה הדרום-קוריאנית בקבוצות אולסאן, אינצ'און וסיאול.

  • עוד באותו נושא:
  • נייט מילר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully