וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבה בגמר הפלייאוף בגרמניה, פרטיזן ומדר רמסו את הכוכב האדום

הקבוצה מברלין השלימה 0:3 בסדרה על לודוויגסבורג אחרי 67:73, 10 לבלאט ו-5 לזוסמן. קבוצתו של אוברדוביץ' ניצחה 84:112 וכפתה משחק 5 בגמר האדריאטית, 12 למדר

תקציר: ברצלונה - חובנטוד בדאלונה 72:89/ספורט1

שלושה מהליגיונרים הבכירים של הכדורסל הישראלי עשו הערב (שישי) צעד משמעותי לעבר השגת המטרות בעונת הבכורה שלהם בקבוצותיהם. אלבה ברלין של יובל זוסמן ותמיר בלאט העפילה לגמר הפלייאוף בגרמניה, בעוד פרטיזן בלגרד וים מדר רחוקים ניצחון אחד מזכייה בליגה האדריאטית והבטחת המקום ביורוליג.

ים מדר, פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
ניצחון גדול בדרבי. מדר/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

בליגה האדריאטית, סדרת הגמר מפגישה בין שתי המעצמות מבירת סרביה- פרטיזן והכוכב האדום בלגרד. האדומים ניצחו בשני המשחקים הראשונים בסדרה באולמם הביתי, אך אחרי שפרטיזן צמצמה במשחק 3 עם 67:70 דחוק, במשחק 4 היא התפוצצה על יריבתה. המארחת הובילה 43:68 במחצית, ואחרי שהובילה ב-34 ברבע האחרון היא ניצחה 84:112. ים מדר שיחק 20 דקות, בהן קלע 12 נקודות, ליקט 4 ריבאונדים ומסר 4 אסיסטים. כעת שתי הקבוצות ייאבקו במשחק מכריע על התואר ועל הכרטיס ליורוליג.

בחצי גמר הפלייאוף בגרמניה, אלבה ברלין עשתה את המצופה והעפילה לגמר אחרי 0:3 על לודוויגסבורג. אחרי שני ניצחונות בבירת גרמניה, המדורגת ראשונה השיגה 67:73 בחוץ וכעת היא ממתינה לבאיירן מינכן, שמובילה 0:2 על בון וצפויה לקבוע מפגש בין שתי קבוצות היורוליג בקרב על התואר. תמיר בלאט קלע 10 נקודות ב-15 דקות, יובל זוסמן הוסיף 5 ב-21 דקות.

*** בספרד, ברצלונה עלתה ל-0:1 בסדרת חצי גמר הפלייאוף מול חובנטוד בדאלונה. הקבוצה של שרונאס יאסיקביצ'יוס פתחה די לאט, אבל ברחה בגדול ברבע השני והשלישי וסגרה סיפור עם 72:89. סרטאץ' שאנלי הוביל את קלעי בארסה עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, ברנדון דייויס קלע 13 וניקולה מירוטיץ' סיים עם 11.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully