וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן רוצ'ט יפרוש מכדורגל וימונה לעוזרו של מנחם קורצקי בקרית שמונה

3.6.2022 / 12:16

הקשר צפוי להודיע שהוא תולה את הנעליים ועובר לתפקיד מקצועי, יהיה עוזר שני בנוסף לגזל. זיגוס ברטקוס חתם על החוזה החדש

תקציר ה-2:2 הביתי של ישראל מול איסלנד/ספורט1

קשרה של עירוני קרית שמונה, אדריאן רוצ'ט, יפרוש מכדורגל וימונה לעוזר המאמן של מנחם קורצקי בקבוצה לצדו של העוזר הנוכחי רביד גזל. כזכור, קורצקי רצה לצרף את עוזרו מהפועל חדרה, אסף נימני, אבל האחרון החליט להישאר בקבוצה מהשרון ובהמשך גם מונה למאמן ראשי. לאחר מכן הוחלט שאלון זיו יהיה עוזר המאמן, אך גם הוא ביקש להשתחרר מהתפקיד ועבר להיות מאמן הפועל עכו מהלאומית.

קורצקי המשיך לחפש עוזר ובמועדון הוחלט להציע לרוצ'ט בן ה-35 מתווה של פרישה ומינוי לתפקיד מקצועי. הקשר הוותיק הביע הסכמה עקרונית ונראה שבימים הקרובים הוא יודיע רשמית על פרישה ומעבר לתפקיד של עוזר מאמן.

שחקני עירוני קרית שמונה עם אדריאן רוצ'ט. קובי אליהו
אהוב מאוד על השחקנים. רוצ'ט/קובי אליהו

רוצ'ט גדל במועדון ושימש בורג מרכזי בזכייה באליפות ב-2012 ובגביע ב-2014. ב-2015 הוא עזב לראשונה (מלבד עונת השאלה בנצרת עילית ב-2008/9) ובשנים הבאות שיחק בהפועל עכו, הפועל פתח תקוה, הפועל אשקלון, הפועל עפולה והפועל כפר סבא. ב-2020 חזר לעירוני קרית שמונה.

בעונה החולפת רוצ'ט שימש בעיקר כשחקן מחליף והוא אף התכבד בשער האחרון של הקבוצה, פנדל בדקה ה-101 שקבע 3:3 נגד בית"ר ירושלים בטדי. השחקן הוותיק מוערך מאוד על ידי שחקני הקבוצה וניראה שהוא יהיה אמון על הקשר עם השחקנים ועל המטרה לאחד אותם ולחזק את חדר ההלבשה.

בעניין אחר, החלוץ סנין סבאי ינחת ביום ראשון בארץ, יעבור בדיקות רפואיות וצפוי לחתום בקבוצה. זיגוס ברטקוס חתם על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully