וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרציאנו פשוט לא מסוגל לתפוס כדור. בואו נגיד לו להתראות"

אוהדי פיינורד מיואשים מהשוער שטעה במשחק של נבחרת ישראל, התקשורת ההולנדית קראה: "תראו את הפאשלה הגדולה של מרציאנו"

תקציר ה-2:2 הביתי של ישראל מול איסלנד/ספורט1

מופע האימים של אופיר מרציאנו במשחק של נבחרת ישראל אתמול (חמישי, 2:2) נגד נבחרת איסלנד בליגת האומות, לא פסח על אוהדי פיינורד וחלק מהתקשורת ההולנדית. מרציאנו ספג ביקורת רבה כשעמד בין הקורות של הקבוצה מרוטרדם בעונה החולפת. אתמול הוא היה אשם בספיגה הראשונה של ישראל וגם את השנייה היה יכול למנוע.

אופיר מרציאנו שוער נבחרת ישראל. מאור אלקסלסי
ערב לא פשוט. מרציאנו/מאור אלקסלסי

"תראו את הפאשלה הזו של מרציאנו", כתבו ב-sportnieuws וב-NU הוסיפו: "שוער פיינורד עשה טעות ענקית. הוא לא הצליח להשתלט על כדור רוחב פשוט, אבל למזלו זה לא הוביל להפסד". באחד מהאתרים שמסקרים את פיינורד, feyenoordpings, כתבו: "אופיר מרציאנו לא הותיר רושם טוב. ישראל הוליכה 0:1 על איסלנד, אבל השוער פישל בגדול והאורחת השוותה".

ברשתות החברתיות, אוהדי פיינורד לא ריחמו על השוער שלהם. אחד מהם צייץ: "אני רואה את הטעות של מרציאנו ולא מבין איך שוער כמוהו הגיע לעמוד בין הקורות של פיינורד ונבחרת ישראל. הוא פשוט לא מסוגל לעשות כלום". אחד אחר הוסיף: "הנה הוא שוב... אופיר מרציאנו. לשוער של פיינורד גם ככה יש מוניטין רע והוא שוב טעה". אוהד נוסף כתב: "או או, מרציאנו, מה אתה עושה? בואו נגיד לו יפה להתראות. הוא לא מסוגל לתפוס כדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully