וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם: אוהדי ולנסיה מתנגדים למינוי גאטוזו, פוגבה יבריז ליובנטוס?

עודכן לאחרונה: 3.6.2022 / 18:46

כמו בשנה שעברה, אז היה מועמד לטוטנהאם, המאמן האיטלקי תחת ביקורת זכר להערותיו הסקסיסטיות. הצרפתי ישקול את ההצעות מפ.ס.ז' וריאל מדריד, למפארד בעקבות מושאלי צ'לסי ואייאקס הגישה הצעה על שחקן טוטנהאם

סיכום עונת 2021/22 של ספורט1/ספורט1

העברות

* אחרי שדחה הצעה להצטרף לליל, הפליימייקר טז'י סבאנייה חתם על חוזה חדש לשלוש שנים במונפלייה וימשיך כקפטן עד 2026.

* אחרי מסע ההיחלצות המרשים, סלרניטנה הודיעה על הארכת חוזהו של פרנק ריברי בעונה נוספת, כך שהוא ימשיך לשחק גם בגיל 40.

* אחרי חמש שנים, 206 הופעות ו-71 שערים, אלכסנדר לקאזט נפרד מארסנל. החלוץ הצרפתי בן ה-31 העלה ברשתות החברתיות תמונה שלו עם הכיתוב "תודה לך ארסנל" והוסיף: "פעם תותחן, תמיד תותחן". הוא צפוי לחתום בקבוצת נעוריו, זו שממנה נמכר לתותחנים - ליון.

* זוכת הליגה האירופית איינטרכט פרנקפורט החתימה את המגן הימני של רויאל אנטוורפן אורליו בוטה בהעברה חופשית. המגן חתם אצל הנשרים עד יוני 2026.

* ברייטון הודיעה כי קשרה הגרמני, פסקל גרוס, חתם על חוזה חדש בקבוצה עד 2024.

* ולנסיה הודיעה על פרידה ממאמנה בעונה החולפת, חוסה בורדאלאס. מי שצפוי להחליף אותו הוא ג'נארו גאטוזו, אך אוהדי העטלפים הביעו ברשתות את התנגדותם למהלך.

כזכור, גם חתימתו של האיטלקי בטוטנהאם אשתקד ירדה מהפרק לאחר שהאוהדים האנגלים תקפו את המאמן בעקבות הערות שהשמיע בעבר שעלולות להתפרש כסקסיסטיות.

שמועות

* ב"דיילי מייל" דווח כי פרנק למפארד מעוניין להביא לאברטון את שני שחקני צ'לסי שבילו בהשאלה בעונה החולפת - קונור גלאגר שהצטיין במדי קריסטל פאלאס ובילי גילמור שירד ליגה עם נוריץ'.

* פול פוגבה מתכוון לחכות לפני שיקבל החלטה סופית לחזור לקדנציה שנייה ביובנטוס. על פי ה"טלגרף", הצרפתי ישקול את ההצעות שקיבל מפריז סן ז'רמן וריאל מדריד. כזכור, הקשר בן ה-29 עזב את מנצ'סטר יונייטד ללא תמורה עם סיום חוזהו במועדון.

* מנצ'סטר יונייטד עומדת בפני שינויים גם בחוליית ההגנה, על פי פבריציו רומאנו. הבלמים אריק באיי ואקסל טואנזבה (שחזר מהשאלה מנאפולי) צפויים לעזוב, המגן הימני דיוגו דאלוט ככל הנראה ימשיך לאור העובדה שארון וואן ביסאקה נמצא בדרך החוצה.

* על פי דיווח ב"טלחרף" ההולנדי, האלופה אייאקס הגישה הצעה לטוטנהאם עבור שחקן נבחרת הולנד, סטיבן ברחוויין. האנגלים מוכנים למכור את השחקן וכעת מתקיימות שיחות בין המועדונים.

* "פייק", כך הגיב קיליאן אמבפה לציוץ של חשבון הטוויטר SportBible בנוגע לפרסום של היומון הקטלאני "אל מונדו דפורטיבו" על כך שהגיש לפריז סן ז'רמן "רשימה שחורה" ובה כביכול 14 אנשים שהוא רוצה שיעזבו את המועדון, ביניהם המאמן מאוריסיו פוצ'טינו וניימאר.

* סוכנו של גבריאל סלונינה, השוער בן ה-18 שעשוי לעבור לריאל מדריד: "אנחנו מקווים ששיקגו פייר תגיע לסיכום עם ריאל כדי שגבריאל יגשים את חלומו. אנחנו מכבדים את שאר המועדונים ואת כל ההצעות, אבל אי אפשר להגיד לא לריאל".

* קלמון לנגלה, הבלם הצרפתי ממנו ברצלונה מנסה להיפטר, קרוב לסיכום בטוטנהאם. מדובר בעסקת השאלה לשנתיים.

* רומא נתנה להנריך מחיטריאן 24 שעות להשיב סופית על ההצעה החדשה שהגישה: 3.5 מיליון יורו לעונה שיעלו ל-4.1 מיליון אחרי כל 15 משחקים, כולל חידוש אוטומטי לעונה נוספת אם הקבוצה תגיע למפעל אירופי. אינטר מציעה לו 4.5 מיליון יורו וחוזה לשנתיים.

* אחרי המעבר לבעלות של חברת רדבירד, מילאן רוצה לקדם עניינים בחלון. המועמד המוביל לחיזוק ההגנה הוא עדיין סוון בוטמן, בלמה ההולנדי של ליל, אבל גם ברמר מטורינו בתמונה. רנאטו סאנצ'ס עשוי להגיע לעמדה שמפנה פרנק קסייה במרכז השדה ודומניקו ברארדי על הכוונת לחלק הקדמי, אחרי עונה של דאבל-דאבל בססואולו.

* מארסיי מאמינה שתוכל לשכנע את מנצ'סטר סיטי להשאיל לה את חוליאן אלברס, החלוץ הארגנטינאי המצוין שנרכש מריבר פלייט ואמור לנחות באנגליה ביולי. לאור העובדה שארלינג הולאנד חתם גם הוא אצל אלופת אנגליה ואלברס רוצה דקות משחק משמעותיות לפני המונדיאל, סגנית אלופה צרפת מאמינה שתוכל להוציא לפועל את המהלך.

* חוסה מוראלס, הקפטן והכוכב של לבנטה בשנים האחרונות, עבר בדיקות רפואיות בוויאריאל ויחתום לשנתיים כשחקן חופשי, כדי להשלים מעבר מפתיע בגיל 35.

* ריטסו דואן, הקשר היפני שכבר היה סגור במיינץ, עשוי להישאר בסופו של דבר בפ.ס.וו איינדהובן לבקשתו של המאמן החדש רוד ואן ניסטלרוי.

* מונצה נערכת לעונה הראשונה בתולדותיה בסרייה A ועל פי הדיווחים, סילביו ברלוסקוני מוכן להשתולל. ב"סקיי איטליה" טוענים כי בראש הרשימה של העולה החדשה ניצב אנדראה בלוטי, חלוץ הנבחרת וטורינו. מועמדים נוספים הם ג'וניור מסיאס, דניאל מאלדיני ומתיאה גאביה ממילאן, מתיאה קלדארה שחוזר לרוסונרי אחרי השאלה בוונציה וגם סטפנו סנסי ואנדראה ראנוקיה מאינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully