וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרוני: "בשנים הגדולות של מכבי תל אביב אי אפשר היה לעמוד מולה"

מאמן בני הרצליה אורן אהרוני התראיין ל-103FM לאחר הניצחון הגדול על מכבי תל אביב והעלייה על חשבונה לגמר הפלייאוף

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.6/ספורט1

רצף ארבע האליפויות של מכבי תל אביב הגיעה לקצו כאשר בני הרצליה הביסה את הצהובים במשחק המכריע בסדרת חצי גמר הפלייאוף ועלתה על חשבונם לחצי גמר הפלייאוף. היום (חמישי) התראיין מאמן הקבוצה מהשרון אורן אהרוני לתכנית הספורט של 103FM, התייחס להישג של קבוצתו וניסה להסביר איך זה נראה כל כך קל מול האלופה.

"קודם כל, אני חושב שבשלושת המשחקים היינו ממש טובים מבחינה הגנתית", אמר אהרוני בניסיונו להסביר את העליונות שהפגינה הרצליה בסדרה, במיוחד בשני המשחקים האחרונים. "גם אתמול ברגעים הלא טובים שלנו בהתקפה ההגנה שלנו הייתה יציבה ומרוכזת". עוד התייחס לסוגיית הלחץ ולהתמודדות עם האינטנסיביות: "כשחזרנו ל־1-1 בסדרה אחרי משחק טוב בבית וניצחון בהפרש גדול, לא היה הרבה זמן להתכונן מבחינת כדורסל. היו הרבה שיחות, הרבה ניסיונות להכנה לעמוד במשחק בהיכל ולשחק ביחד, לרדת מהר להגנה ולהגיב לטעויות".

שחקן בני הרצליה שון דאוסון עם כריס באב. קובי אליהו
"גאה על הדרך שהוא שיחק אתמול". שון דאוסון/קובי אליהו

על הקלות המפתיעה בה שחקניו ניצחו אמש: "בשנים הגדולות של מכבי תל אביב, אני זוכר את עצמי כשחקן, אי אפשר היה לעמוד איתם בסדרה, אולי היו גונבים משחק אחד בבית". אהרוני קישר דבריו לסדרה הנוכחית: "אני חושב שזה שילוב של שני דברים, מכבי פחות טובה השנה והקבוצות של הבית העליון שהרגישו שהם יכולים להתמודד עם מכבי. סדרות זה האתגר הכי גדול לצוות האימונים, לשחקנים ובכלל למועדון".

מאמן הרצליה דיבר גם על הסנטר המצטיין שלו צ'ינאנו אונואקו וסיפר על הלבטים בנוגע להחתמתו בתחילת העונה: "היה מעין שיח על אופי לא טוב, וזה שם עליו כוכבית מבחינת הקבוצות הגדולות ומנע מהם לקחת אותו. הוא עשה עונה פנטסטית והוא נורא רצה להוכיח, מהשיחות טלפון הראשונות שלי איתו כל הזמן דיבר על כמה הוא מחויב וכמה המוניטין הלא טוב שכמה זה לא נכון וכמה הוא תחרותי. אני באמת אומר לכם, שלמועדון כמונו זה מזל מאוד גדול ששחקן כזה נמצא בשוק וזמין עבורנו. זאת בכלל לא הייתה התלבטות".

על שון דאוסון: "אני מאוד גאה על הדרך ששון שיחק אתמול, הוא נתן לנו תרומה אדירה. לשון יש יכולות במשחק של אחד על אחד לשבור שומרים טובים ולהגיע לטבעת. אתמול גם נכנסו לו הקליעות מבחוץ וזה היה נראה יוצא מהכלל. אני חושב שזה מה שמאפיין אותנו כקבוצה, שבאמת כל יום מישהו אחר יכול להתעלות בנוסף לשני העוגנים שלנו. אני חושב שזה מה שנתן לנו את הניצחון אתמול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully