וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: קבלת הפנים המרגשת לנבחרת הנוער של צרפת

מנכ"ל מלון כפר המכביה ערך קבלת פנים לאלופת אירופה הטרייה עד גיל 17, חנות קונספט תיפתח ברמת אביב לרגל פתיחת גמר ה-NBA. וגם: הסטארטאפ שהגיע עד לבית של דיוויד בקהאם

דרור מורד, מנכ"ל מלון כפר המכביה, ערך קבלת פנים לנבחרת צרפת בכדורגל בטרקלין במלון כפר המכביה לרגל זכייתה של נבחרת צרפת באליפות אירופה עד גיל 17 לאחר הניצחון 1:2 על הולנד.

מימין לשמאל: קפטן נבחרת צרפת מתיאס טל סאהל, דרור מורד מנכ"ל כפר המכביה. יחצ,
קפטן נבחרת צרפת מתיאס טל סאהל (מימין) עם דרור מורד מנכ"ל כפר המכביה/יחצ

מלון כפר המכביה אירח בשלושת השבועות האחרונים חלק מ-16 נבחרות הכדורגל עד גיל 17 שהשתתפו בטורניר. כ-150 חדרים במלון הוקצו במשך 3 שבועות לאירוח השחקנים, כאשר בניין הסמינרים של כפר המכביה הפך בתקופת הטורניר במטה הראשי של אופ"א.

דרור חילק מחמאות לכוכבי נבחרת צרפת שזאת הפעם השלישית שזוכה באליפות היורוליג לנערים ב-2015 בטורניר שהיה בבולגריה וב-2004 בטורניר שהתקיים בצרפת.

בקהאם עוזר להוציא את הילדים מהמסכים

BlazePod היא חברת ספורט-טק שהוקמה בשנת 2015 על ידי היזם יניב שניידרמן, המכהן גם כמנכ"ל. החברה פיתחה פלטפורמה חדשנית לאימונים פיזיים-קוגנטיביים (Flash-Reflex Training) המבוססת על טכנולוגיית BLE (Bluetooth Low Energy) מותאמת אישית ומשלבת טכנולוגיה, אור ותנועה הנמדדים באמצעות אפליקציית מובייל. ייעודו המקורי של הפתרון היה לפתח משחק אינטראקטיבי לילדים כדי להוציא אותם מהמסכים. מהר מאוד היה ברור שהפוטנציאל האדיר שטמון בפתרון יכול להפוך אותו לפלטפורמה עם ערך רב בעולם הספורט המקצועני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

היום, כדורגלן העל לשעבר דיויד בקהאם פרסם בחשבון האינסטגרם שלו, המונה 73.7 מיליון עוקבים, סרטון משותף שלו ושל אשתו ויקטוריה בקהאם בו הם מתחרים ביניהם באימון BlazePod משותף כאשר ברקע שומעים את הארפר, ביתם בת העשר של הזוג מעודדת את הוריה ומתעניינת לגבי התוצאה הסופית הנמדדת על גבי האפליקציה. התוצאה אגב היתה 48 לויקטוריה ו-61 לדיוויד.

"הרוח הרשמית של ה-NBA"

חנות קונספט חווייתית בקניון רמת אביב במהלך סדרת משחקי גמר ה-NBA.

שיתוף הפעולה הבינלאומי בין Hennessy לבין ה-NBA הופך את מותג הקוניאק "לרוח הרשמית של ה-NBA" ברחבי העולם ומייצג את המחויבות לחגוג את ליגת הכדורסל המובילה בעולם. שיתוף הפעולה מסמן בנוסף את השותפות הראשונה בהיסטוריה של בית הקוניאק עם ליגת ספורט אמריקאית.

לכבוד ההשקה תוקם חנות קונספט בקניון רמת אביב. החנות כולה תהיה מעוצבת באווירת NBA אשר יימכרו בה את הבקבוקים המעוצבים ובנוסף, מוצרים רשמיים של ה-NBA כגון: גופיות וכדורי-סל רשמיים וכן קיר צילום חוויתי ועוד.

מהדורה מוגבלת של הנסי. יחצ,
מהדורה מוגבלת של הנסי/יחצ

חנות הקונספט תיפתח בסמוך לסדרת משחקי הגמר של ה-NBA בין התאריכים 9-18.6 בקניון רמת אביב ותפעל בהתאם לשעות הפעילות של הקניון.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully