וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי אזולאי חתם בבני ריינה, רוסלן ברסקי קרוב לסיכום

עודכן לאחרונה: 2.6.2022 / 21:38

החלוץ בן ה-32 קיבל הצעה נמוכה מהפועל תל אביב ובחר בעולה החדשה, שהחתימה את שילונגו וקרובה לצירוף קשר הפועל ירושלים

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.6/ספורט1

מכבי בני ריינה, העולה החדשה לליגת העל, הודיעה הערב (חמישי) על צירופו של החלוץ שלומי אזולאי, ששיחק בעונה החולפת בהפועל תל אביב. אזולאי בן ה-32 קיבל מהאדומים הצעה הנמוכה ב-30 אחוזים משכרו בעונה האחרונה ובחר לחתום בשורות העולה החדשה.

אזולאי, שהחזיק בהצעה נוספת מליגת העל וגם מעירוני טבריה (עיר הולדתו וקבוצתו הראשונה) שעלתה ללאומית, מגיע לקבוצה ה-10 בקריירה שלו. בהפועל תל אביב זו הייתה הקדנציה השנייה שלו, והוא כבש שמונה שערי ליגה מאז הצטרף בינואר 2021.

"אני רוצה להודות להפועל תל אביב, אני והמשפחה שלי מאוד התחברנו למועדון", אמר אזולאי אחרי שחתם באמצעות סוכנו אדם קידן. "יש שם קהל מדהים ותנאים מדהימים. נהניתי מכל רגע בשנה וחצי שם, תמיד אשאר אוהד הפועל ואני מאחל להם בהצלחה".

שחקן נוסף שקרוב לסיכום עם העולה הוא הקשר רוסלן ברסקי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל ירושלים. בין הצדדים יש שיחות מתקדמות והמאמן אדהם האדיה רוצה לראות את ברסקי בן ה-30 מוביל את הקישור של הקבוצה בליגת העל.

עוד בוואלה!

בני ריינה מעוניינת בשוער זר: מרינוביץ' ושטקוס מועמדים

לכתבה המלאה
בנסון שילונגו, חלוץ נמיביה. רויטרס
שילונגו במדי נבחרת נמיביה/רויטרס

מוקדם יותר בישרה הקבוצה על החתמתו של החלוץ בנסון שילונגו. השחקן בן ה-30 עוזב את אפריקה לראשונה בקריירה אחרי ששיחק בשנים האחרונות בליגה המצרית.

שילונגו הוא חלוץ נבחרת נמיביה, שבמדיה כבש 9 שערים ב-34 משחקים. הוא שיחק בעבר בכמה קבוצות במולדתו ובהמשך גם בדרום אפריקה ובוטסואנה. קבוצתו האחרונה הייתה איסמעילי המצרית, בה כבש 14 שערים ב-68 משחקים.

חוזהו של שילונגו באיסמעילי הותר לקראת סוף ינואר ומאז הוא בלי קבוצה. משחקו האחרון היה בנובמבר ובריינה יצטרכו להכניס אותו לאורך הקיץ לכושר אחרי תקופה כה ארוכה מחוץ למגרשים.

לוגו בני ריינה. בני ריינה, אתר רשמי
הלוגו החדש של בני ריינה/אתר רשמי, בני ריינה

בתום העונה שעברה בני ריינה השלימה עליית ליגה שלישית בשלוש עונות, כשהעפילה לראשונה לליגת העל. הקבוצה תארח את משחקי הבית שלה בליגת העל באצטדיון גרין בנוף הגליל.

היום חשף המועדון לוגו חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully