וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קפלן יאמן את עירוני רעננה, ג'ף רוזן מצטרף כספונסר הראשי

2.6.2022 / 11:53

מאמן הפועל מגדל העמק/יזרעאל עובר לשרון, בעלי מכבי חיפה לשעבר ישקיע בקבוצה וגם יקים מועדון בייסבול בעיר

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 2.6/ספורט1

עירוני רעננה עם שתי בשורות משמעותיות הבוקר (חמישי). המאמן ניר קפלן מצטרף לקבוצה ואילו איש העסקים ג'ף רוזן יהיה הספונסר הראשי שלה בעונה הבאה.

קפלן אשתקד אימן את הפועל עפולה, ממנה פוטר, ובפרואר עבר להפועל מגדל העמק/יזרעאל. כעת יחל בבניית הסגל של רעננה לעונה הבאה.

- ג'ף רוזן בעלי מכבי חיפה. קובי אליהו
החליט לשקיע בספורט ברעננה. ג'ף רוזן/קובי אליהו

באשר לרוזן, הוא יהיה הספונסר הראשי במהלך עונת 2022/23 ובמקביל בכוונתו להקים קבוצת בייסבול בעיר. "מצאנו בית ברעננה, שיש לה ארגון חזק וקהל מעריצים נלהב", אמר רוזן, "אנו נעבוד במרץ על מנת לבנות את המסורת של הקבוצה תוך טיפוח אוהדים חדשים לקבוצת הכדורסל ולקבוצת הבייסבול בעתיד הקרוב. עם השקת קבוצת ההשקעות החדשה שלנו בספורט, אנו נרגשים להיות שותפים בהשקעות בסטארט-אפים ישראלים בתחום הספורט וכן בחברות ספורט מתפתחות".

רוזן הצטרף לראשונה לעולם הספורט הישראלי בשנת 2007, כששימש כבעלים של מועדון הכדורסל מכבי חיפה. ב-14 שנותיו בראשות מכבי חיפה, המועדון זכה בתארים בליגה העל ובליגה הלאומית והגיע לפיינל פור של ליגת העל בארבע הזדמנויות שונות. מכבי חיפה תחת רוזן גם קבעה שיא עולמי, לאחר ששיחקה 21 משחקי ראווה מול מועדוני NBA.

יו"ר הקבוצה דרור גרבינסקי בירך: "אני שמח מאוד על הצטרפותו של מר ג'ף רוזן לקבוצת עירוני רעננה. אני מצפה לשיתוף פעולה פורה ולטווח ארוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully