וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההונאה הגדולה ביותר? התחזה לשחקן פ.ס.ז' והשיג חוזה מקצועני

גרגואר אקלרו הורחק מהמגרשים כי לא ידע לשחק וגם בליגת החובבים הכי גרועה צרפת לא הרשים, אבל הוא הגיע עד ארסנל ובסוף גם חתם על חוזה אצל אלופת בולגריה. הכיצד? הסיפור המלא והביזארי לפניכם

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 1.6/ספורט1

יש לא מעט סיפורים על כדורגלנים, או כאלו שהתחזו לכדורגלנים, שהצליחו להפיל בפח אנשי מקצוע, מאמנים בכירים ומועדונים גדולים מפוארים שנתנו להם הזדמנות לעלות על כר הדשא, אך אין ספק שהסיפור הבא הוא אחד הגדולים שבהם.

הסיפור המפורסם ביותר ככל הנראה שייך לעלי דיה, שהצליח ב-1996 להערים על גרהאם סונס ולהשיג חוזה בסאות'המפטון לחודש ימים - הוא עבד על המנג'ר גם על ידי כך שאחד מחבריו ללימודים התקשר למאמן, התחזה לאגדת הכדורגל ג'ורג' וואה וסיפר שהוא ממליץ על בן דודו, אבל אחרי הופעה אחת בלבד הקדושים הבינו שנפלו בפח ודיה שוחרר.

כעת נחשף סיפור מפתיע אפילו יותר שלו אחראי גרגואר אקלרו, שבעברו שימש כסוכנו של אורליאן טשואמני, מי שעתיד להיות הרכש הנוצץ של ריאל מדריד בקרוב (זה כבר סיפור לפעם אחרת), אולם התפרסם מהסיבות הלא נכונות.

גרגואר אקלרו. טוויטר, צילום מסך
בנה אתר אינטרנט והשיג חוזה מרשים במיוחד. אקלרו/צילום מסך, טוויטר

אקלרו, כך מספרים, לא שיחק כדורגל במשך שנים לאורך ילדותו וזאת מפני שאבא שלו מנע ממנו לשחק בטענה שהוא גרוע מדי, אבל בגיל 18 הוא הגיע לקבוצת החובבים של פריז סן ז'רמן מהליגה החמישית בצרפת - ליגה שנחשבת לגרועה ביותר גם מבין ליגות החובבים.

אז איך הוא הצליח להשיג חוזה מקצועני בקבוצה בכירה? תחילה הוא הקים אתר אינטרנט עם פרטים על הקריירה שלו בקבוצת המילואים של פריז סן ז'רמן, כולל סיקורים שלמים מהתקשורת ממשחקים בהם "הצטיין" - בדיעבד, מי שהצטיין באותם משחקים היה ניקולא אנלקה, אלא שאקלרו הצליח לשנות את שמו של חלוץ העבר לשלו מבלי שישימו לב.

בנוסף, אקלרו העלה תמונות שלי במדי פריז סן ז'רמן על כר הדשא בפארק דה פראנס, בחדר ההלבשה ובמקומות נוספים באצטדיון ובמתחם האימונים, לצד קורות חיים מפוברקים לחלוטין שהעלה ושאותם שלח בין השאר למועדוני פאר כמו צ'לסי, מנצ'סטר סיטי וארסנל שמהם ביקש להגיע למבחנים במטרה להרשים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

צפו: אקלרו מרשים את אוהדי סווינדון

בעוד שמועדונים כמו ארסנל, בעידן ארסן ונגר, השיבו לו שהם בוחנים רק שחקנים שבהם הם צפו ואחריהם הם עקבו, קבוצות אנגליות כמו נוריץ' סיטי, בורנמות', סווינדון טאון וגם מועדונים בסקוטלנד כגון דנדי יונייטד הסכימו שהוא יגיע למבחנים. אף אחת מהן לא החתימה אותו, אבל ב-2009 הגיעה נקודת המפנה.

צסק"א סופיה, אלופת בולגריה ב-2007/8, התרשמה מקורות החיים, מהתמונות ומהסיקורים הערוכים שהציג אקלרו והציעה לו חוזה לשלוש שנים עם שכר שבועי בסך 15 אלף ליש"ט בכפוף למבחנים קצרים. כעבור זמן קצר, אחרי שהתאמן במשך יומיים והצליח להרשים את הצוות המקצועי של אלופת בולגריה היוצאת, הוא חתם על החוזה והוצג רשמית כשחקן צסק"א באתר הרשמי של המועדון.

אז כיצד עלו עליו בסופו של דבר? אקלרו סיפר על כך בריאיון ל"דיילי מייל": "אוהדי פריז סן ז'רמן הרסו לי את המעבר לצסק"א. אוהד אחד של צסק"א יצר קשר עם אוהדי פ.ס.ז' דרך פורום האוהדים שלהם בניסיון לברר עליי פרטים ושלח שם הודעה שבה כתב את שמי ושהוא ישמח לשמוע אודותיי. אפילו אוהד אחד לא הכיר אותי, אמרו לי שאני ממציא ורק אחר כך נחשפו לאתר שלו וטענו שהכל מפוברק. היו שם גם סרטונים אמיתיים מהמבחנים שלי בסווינדון, אבל לא מעבר. אותו אוהד צסק"א פנה לעיתונאים בולגריים וכך נחשף שאני לא באמת כדורגלן. בבוקר למחרת ביקשו ממני לעזוב".

  • עוד באותו נושא:
  • הונאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully