וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק שני הקיץ: מתן פלג חתם בהפועל פתח תקוה, שגייסה 1.5 מיליון שקל

המגן ששיחק בעונה החולפת בהפועל כפר סבא, הצטרף לרז שטיין וחתם לעונה אחת. קבוצת האוהדים חצתה את רף 1,000 חברי העמותה בתוך פחות מחודש

תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 1.6/ספורט1
מתן פלג שחקן הפועל כפר סבא. אודי ציטיאט
מגן ימני חדש להפועל פתח תקוה. מתן פלג/אודי ציטיאט

הפועל פתח תקוה ממשיכה להתכונן במלוא המרץ לקראת העונה הבאה. אחרי שהצליחה להפתיע ולהתברג בצמרת, בפתח תקוה רוצים לנצל את ההירתמות של האוהדים, שגייסו כבר מיליון וחצי שקלים בתוך פחות מחודש על ידי הירשמות לעמותת האוהדים. אחרי ההחתמה של רז שטיין, פתח תקוה הודיעה היום (רביעי) על החתמתו לעונה אחת של המגן הימני מתן פלג.

אוהדי הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
קנו מעל אלף מנויים, יותר מחודשיים לפתיחת הליגה. אוהדי הפועל פתח תקוה/קובי אליהו

המגן בן ה-29, שלו יש חמש הופעות בנבחרת גוואטמלה, שיחק בעונה החולפת בהפועל כפר סבא ושיחק בין היתר גם בבית"ר ירושלים, הפועל נוף הגליל והפועל ראשון לציון. "אני שמח ונרגש להצטרף להפועל פתח תקוה", אמר מתן פלג לאחר החתימה. "מחכה לפגוש את הקהל הגדול והאיכותי של הקבוצה ולעזור למועדון לעמוד במטרות שלו".

כאמור, קבוצת האוהדים הצליחה לשבור שיא הקיץ כשגייסה 1.5 מיליון שקלים באמצעות מעל אלף אוהדים שרכשו חברות בעמותה וגם מנוי לעונה הבאה. כעת במועדון מצפים להגיע לגיוס של לפחות שני מיליון שקלים מהאוהדים לקראת העונה הבאה ולפחות 1,300 חברי עמותה, כאשר שיא החברים הקודם עמד על 1,100.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully