וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד נפרדה רשמית מפוגבה, שיודיע על עתידו בסרט דוקומנטרי

שש שנים אחרי ששברו את שיא ההעברות כדי לצרפו, האדומים הודיעו כי הצרפתי יעזוב ללא תמורה. הקשר, שצפוי לשוב ליובנטוס, יכריז על קבוצתו הבאה בסרט אודותיו

תקציר: ברייטון - מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

בקיץ 2016, מנצ'סטר יונייטד שברה את שיא ההעברות כדי להחזיר לאולד טראפורד את פול פוגבה, שרק ארבע שנים קודם לכן עזב ללא תמוהר את האקדמיה של המועדון והצטרף ליובנטוס. היום (רביעי), שש שנים לאחר עסקת הענק, השדים האדומים הודיעו כי קשר נבחרת צרפת יעזוב את המועדון בסוף החודש עם סיום חוזהו.

פריז סן ז'רמן וריאל מדריד הוזכרו כמי שנמצאות במרדף אחר אלוף העולם ממונדיאל 2018, אך גוברות ההערכות כי בסופו של דבר הקשר בן ה-29 ישוב לקדנציה שנייה ביובנטוס. פוגבה צפוי להכריז על קבוצתו הבאה ב-17.6 במסגרת סרט דוקומנטי אודותיו שיתפרסם ב"אמזון פריים".

הסרט הדוקומנטי יעסוק בתקופה של פוגבה במנצ'סטר, בהצלחה שלו בנבחרת צרפת ובפריצה שלו במדי יובנטוס. בטריילר לסרט אמר פוגבה: "אני בנקודת מפנה בקריירה שלי. יש החלטות גדולות שאני צריך לקבל והן יקבעו את העתיד שלי. אין לי מקום לטעויות".

עוד בוואלה!

מנצ'סטר יונייטד הודיעה: רנגניק עזב ויתרכז בנבחרת אוסטריה

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. רויטרס
זכה בתארים רק בעונה הראשונה. פוגבה/רויטרס

הופעתו האחרונה של פול פוגבה במדי השדים האדומים הייתה ב-19.4, אז נפצע והוחלף בתבוסה 4:0 לליברפול. ב-223 הופעות במדי מנצ'סטר יונייטד בכל המסגרות על פני שתי הקדנציות, פוגבה הבקיע 39 שערים ובישל 51 נוספים. הוא זכה עם הקבוצה בשני תארים - הליגה האירופית ובגביע הליגה - אך גם זה קרה לפני חמש שנים ומאז הקבוצה לא הצליחה לשים את ידה על תואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully