וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה ישתדרג כספית בחוזה האימון עם באר שבע. שכטר חתם על חוזה זהה

1.6.2022 / 9:00

הפגישה בין אביו של מאמן הפועל באר שבע לבעלים אלונה ברקת אמורה להוליד הסכם ארוך טווח, שיכלול גם אפשרות לחזור לתפקיד המקורי כמנהל מקצועי במקרה הצורך. שכרו של החלוץ הוותיק שסיכם לעוד עונה לא ייפגע: "זו תעודת כבוד עבורו. הוא נחוש לתרום"

חגיגות הגביע של הפועל באר שבע/צילום: קובי אליהו עריכת וידאו: אביעד בלילי

אליניב ברדה צפוי לקבל שדרוג משמעותי בשכרו בחוזה החדש עליו הוא צפוי לחתום כמאמן הפועל באר שבע. אמש (שלישי) נפגש אביו של ברדה, חיים ברדה, עם אלונה ברקת ובין הצדדים נרשמה פגישה חיובית שאמורה להוליד הסכם ארוך טווח בין ברדה לבין הפועל באר שבע כמאמן הקבוצה.

ברקת מעוניינת בברדה כמאמן לשנים הקרובות והוא רוצה להיות בטוח שגם אם העונה הבאה על הקווים תהיה פחות טובה, תהיה לו האפשרות לחזור לתפקידו המקורי כמנהל מקצועי ונראה כי ברקת תיתן לו רשת ביטחון בעניין.

אלונה ברקת עם אליניב ברדה. ברני ארדוב
יוכל לחזור על עקבותיו אם ירצה. ברדה עם אלונה ברקת/ברני ארדוב

איתי שכטר יזכה בהפועל באר שבע לחוזה זהה לזה שהיה לו בעונה החולפת. אמש הודיעה הפועל באר שבע כי הגיעה לסיכום עם שכטר על חוזה חדש לעונה הבאה והבוקר נודע כי מדובר על חוזה הזהה לזה שהיה לו בעונה החולפת, מה שמסביר את המהירות בה חתם החלוץ הוותיק על ההסכם.

"זו תעודת כבוד לאיתי אם בגיל 35 פלוס, הפועל באר שבע מיהרה לסגור איתו על חוזה חדש ועוד יותר מרשים שהוא לא חווה ירידה בשכר או פגיעה בתנאים", אמרו הבוקר בסביבתו של החלוץ שסיים את העונה בהפועל באר שבע אחרי שעבר פציעה בברכו במהלך משחק הגומלין מול מכבי פתח תקווה ברבע גמר גביע המדינה וכתוצאה מכך גם נותח וחזר לשחק רק במחזור האחרון של הליגה.

"בגיל של איתי שחקנים פורשים והוא נחוש להמשיך הלאה ולתת עונה טובה על הדשא, בלי קשר לכל התרומה שלו למרקם החברתי ולחדר ההלבשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully